Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Toevallig ook vandaag dat bovenste poppetje besteld voor sinterklaas. Maar dan de meisjesvariant. :grin:

2 likes

mn eerste Vinted aankoop :partying_face:

26 likes

Die heb ik m’n dochter gegeven voor haar eerste verjaardag. Enige speelgoed waar ze echt elke dag mee speelt. “Baby” moet ook mee naar bed, krijgt een speen, eten etc.
Ook naar aanleiding van een forum tip. Echt een succes cadeau! :smile:

2 likes

Wat leuk! M’n baby heeft al wel een pop, een oude pop van mij en daar toont hij geen interesse in. Maar ik denk dat die pop die van mij is geweest nog te groot en te zwaar is. Ik ben benieuwd hoe hij deze pop gaat vinden! :grinning:

1 like

De aankleding van de kinderkamers :ok_hand:t2:
3 voertuigen posters
Met van die houten lijst dingen
En de namen van de kids, 50cm breed :see_no_evil:

Allessss AliExpress :see_no_evil:
Posters zijn 60x40! Ben zooo benieuwd naar hoe z’n kamertje er straks uit ziet!

6 likes

Ohhh heb je linkje van de houten namen?

Nieuwe folder zeeman!

Voor jezelf:

@Suikerklontje je partner wilde geen matching pyjama toch? Dan maar matching ondergoed :joy:

11 likes

Hahahahahaha, ik zal het voorstellen. Zou dat passen bij mij met kraamverband :stuck_out_tongue_winking_eye: ach anders doen we beiden de boxervariant :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb vd week dus heel lang staan twijfelen over die newborn pakjes, die kerstboompjes erbij zijn van die knisperboompjes vet leuk. Maarja toen dacht ik dalijk duurt het allemaal lang met inleiden en is kerst al voorbij :joy: alhoewel als ze met kerst wordt geboren zo’n pakje we perfect is als eerste pakje haha.

Ik heb wel bij HEMA op het rek van vorig jaar een romper met kerstboom & my first xmas erop gescoord voor 50ct :stuck_out_tongue_winking_eye:

Voor d’r derde verjaardag volgende maand. D’r lievelingshobby’s zijn bouwen en slopen, dus dat moet goedkomen.

24 likes

Ik zou het doen! Dat pakje met rendieren is bijvoorbeeld ook nog leuk na Kerst! Super schattig juist bij zo’n mini.

Nou ik zou voorstellen, jij de boxer en hij de string :smirk: ofja, niet voorstellen gewoon doen haha

Hahahahahahaha hij ziet me aankomen :joy::joy::joy:

Die met dat rendiertje op de billen is idd wel echt te schattig bij een kleintje :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Tuurlijk past dat bij je kraamverband is ook rood toch :speak_no_evil:.
Het newborn pakje zou wel echt een geweldig eerste pakje zijn!

Hahaha dat ondergoed is wel echt hilarisch @Superkonijn .

2 likes

Hahahahahaha :joy::joy::joy::joy:

1 like

Die boxpakjes :heart_eyes: hoop dat ze die nog hebben, zo schattig ook met dat knisperdoekje erbij

1 like

Ohh die namen zijn fantastisch! Heb je een link?

Iemand nog tips voor een tweede verjaardag cadeau, om te vragen van vrienden? Ik heb echt geen idee meer, het volgende krijgt/heeft ze (al)

• grimm regenboog
  • driewieler
  • step
  • houten speelgoed
  • keukentje
  • wobble

Ik heb echt geen idee en ook eigenlijk geen zin in nog meer plastic speelgoed etc haha

Spullen voor de tuin?
Geld voor trampoline
Een speeltoestel voor water en zand

Een badenkaart voor het zwembad
Geld voor een dagje dierentuin

Uitbreidingen voor de grimms regenboog? Bv de bouwplaten of halve cirkels.

Misschien dingen die op worden gebruikt: stiften, kleurboeken, knutselspul etc.

Ik bedacht me dat je gewoon op foto kunt zoeken op Ali

Ik vond deze
€ 7,09 8% Off | Pesonalized Hout Baby Naam Teken Nursery Decoratie Custom Naam Teken Bruiloft Verjaardag Baby Shower Partij Geschenken Thuis Versiering

2 likes