Neem geen beige, die verhaart zoveel. Spreek uit ervaring. Wel echt lief voor kinderen.
Haha jaaaa! Ze is zooo lief echt niet te doen
En wat vond D van de verrassing? werd ze helemaal gek.
Ohhhh dat jurkje droeg J vorig jaar (haar tweede kerst). Zo lief!
Ja ik had al vrij snel door dat dit al een paar jaar de collectie van prenatal is
Dus voor 5€ op Vinted gescoord
Omggg echt geweldig.
Ik vind dit zo kak aan volwassen zijn he, ik wil al sinds mn 18de een mops en elke keer kan het niet en mijn vriend wil het niet (het kan ook eigenlijk echt niet) maar ik dacht vroeger echt yay volwassen dan kan ik eindelijk wel een cavia/hond/paard nemen die ik zo graag wil
Maar dan realiteit.
Ik kocht dit voor in J haar schoen .
Ze heeft nu een kartonnen doos die tot huis gebombardeerd is en volgekleurd is, dus ik denk dat ze dit geweldig vindt.
5€ bij de ah
Bij welke winkel kan je het beste van die dure stomme aankopen als een kinderwagen en maxi cosi ed doen? Heb de afgelopen jaren zoveel negatieve verhalen over Prenatal gehoord dat ik die winkel volgens mij liever vermijd, maar weet ook niet waar ik dan wel moet zijn
Ik ben bij babypark geweest (Amersfoort) Goede service en goed geholpen.
Babydump is ook goed.
Beide hebben meerdere vestigingen.
Ik koop waar het het goedkoopst is. Behalve bij Van Asten want ik kan me herinneren dat iemand hier heel slechte ervaringen had, haha. Ik vind Baby-Dump kut om heen te gaan maar prima om te bestellen. Prénatal heb ik eigenlijk alleen goede ervaringen mee, maar ik heb pas twee keer besteld daar. Wel een kinderwagen, en dat ging heel snel en soepel!
Ik zou een lijstje maken wat je graag wilt en dan de folders goed in de gaten houden (in de reclamefolder app kun je ook zoeken op product). En dan daar waar het het in de aanbieding is / het goedkoopste. Zo hebben wij dingen bij verschillende winkels gekocht.
Ik zou een lijstje maken met wat je wil hebben, dan kijken waar ze alles hebben, er heen gaan en onderhandelen over de prijs als je alles daar koopt. Het is even een drempel over, maar vaak is er ruimte voor bij die grote ketens. Ik weet dat het sowieso kan bij Babypark.
Wij hebben in Prenatal Amersfoort bijna alles gekocht, icl Bopita babykamer. Kregen veel korting etc. Had wel problemen met levering van de kinderwagen. Op moment van bestellen was het op voorraad, maar daarna niet meer. Waren productie problemen bij Joolz zelf. Uiteindelijk na bevalling de wagen gekregen, ruim 4 maanden delay! Maar elk ander probleem met de Joolz is door Prenatal echt uitstekend opgelost.
Bij babypark was vorig jaar op black friday alles 10 procent korting, kan oplopen bij de grote dingen als kinderwagens en autostoeltjes
Wij hebben precies hetzelfde gedaan. Wij hebben toen echt alles bij babypark gekocht. Hadden zelfs een afspraak gemaakt omdat het op Black Friday vaak druk is. Vond de service heel erg goed en we hadden goede korting.
Niet zelf gekocht, maar mijn schoonouders gaan dit cadeau doen aan E voor Sinterklaas en omg het is zo schattig en past zo goed bij haar kamertje
Ik MOET ook zo’n popje hebben
Voor m’n mini latina.
Haha ik! Ik kan Van Asten nog steeds wel schieten. @Madelief ga daar niet heen! Stress gehad niet normaal, was toen 36 weken zwanger ofzo maar goed, anderen zullen het vast wel fijn vinden daar.