Ik zou ipv de driewieler een Trybike overwegen! Je kunt er ook een driewieler van maken, maar hier wordt sinds kort na de tweede verjaardag rondgestapt zonder ‘zijwieltjes’ dus ze heeft er dan misschien langer plezier van
We hebben een veloretti driewieler waar je inderdaad een wieltje af kunnen halen! Die is ook top, maar hebben we dus al
@DahliaDavin Daar komt de buit!
Een setje van Jubel, waarvan hij thuis de prijs pas zag. En matching Feetje-pyjama’s! Ik hou van die man!
Vet leuk! Die pyjama’s
He’s a keeper!
Een mooie riem en een outfit voor de hond?
Hebben jullie de tip voor iets leuks onder de 50 euro voor een meisje van 9 maanden?
Ooooh dat heeft hij goed gedaan zeg leuk! Wel knap dat hij thuis de prijs pas zag haha, echt weer zo’n mannenactie En die matching pyjama’s super leuk!!!
Alles uit de keukenkastjes
Iets leuks voor haar kamer, mooie poster oid
Pyjama
(Prenten)boeken
Muts / wantjes/ slofjes
Ik ben van de praktische cadeaus, zoals je ziet
Loopkar idd of activitykubus. Als ze die niet al heeft.
Sta/speel tafel. Of een enorme knuffel, daar is mijn dochter (11 maanden) enorm fan van op het moment.
Trekdier, poppenhuis, blokkendoos.
Hij vond €30,- al zo weinig voor zo’n setje. Dat was de prijs van alleen het shirtje. Ik zei al dat dit dan haar kerstoutfit wordt. Maar hij wil voor die tijd nog een keer gaan shoppen met d’r. Ze hebben het echt fantastisch gehad samen.
Aaah wat leuk om te lezen!
Tweedehands gescoord
Van het merk Sofie Schnoor (trui) en Name It (setje)
Even een beginnersvraag tussendoor! Ik ben nu 21 weken zwanger en we willen een beetje gaan beginnen met het kopen van de hele babylijst. Wij hebben geen auto. Zouden jullie toch een maxi cosi kopen? Gebruik je die dan veel?
Hier in Duitsland hadden we hem nodig om de baby vanuit het ziekenhuis mee naar huis te nemen. Zonder maxi cosi doen ze dan heel moeilijk.
Misschien kun je er 1 lenen? Wij hebben wel een auto, maar mijn man gebruikt hem eigenlijk alleen om naar het werk te gaan. Wij hebben de maxi cosi dus ook weinig gebruikt.
Een kennis van mij heeft 2 kleine kids (of naja inmiddels bijna 3 en net 4) en wel 2 autostoeltjes. Stiekem had ze toch best vaak dat ze dan door iemand werd opgehaald met de auto of dat ze bv met de taxi 's nachts naar de HAP moest (haar zoontje is het eerste jaar heel veel ziek geweest, dat speelde natuurlijk wel mee). Idd voor van het ziekenhuis (als je daar bevalt) naar huis, maar misschien is dat voor jullie ook wel op OV-afstand. Als je er 1 aan wilt schaffen en het toch maar voor af en toe is, zou ik rondvragen of je er misschien 1 van een bekende over kan nemen?
Zij heeft ook geen rijbewijs trouwens, maar volgens mij heeft @Ovenschaal ook geen eigen auto maar wel een autostoel toch?
Wij hebben er wel een gekocht (een goedkope, cabriofix) en rond de bevalling/kraamtijd hebben we 3 maanden een auto gehuurd. Wij moesten regelmatig naar ziekenhuis en terug (voor mezelf hoogzwanger maar achteraf ook paar keer met baby) en daarvoor was het wel heel handig.
Nu we de auto niet meer hebben hebben we het ook zelden gebruikt hoor, maar zo nu en dan huren we een auto en dan is het wel chill. Maar het is geen must ofzo. En met ziekenhuis afspraken enzo is het ook wel chill al kan dat bij niet-spoed wel met ov.
Wij hebben ook geen auto, hadden wel maxi-cosi en ook autostoel. Mocht je in het ziekenhuis bevallen heb je er inderdaad eentje nodig om thuis te komen en verder ook fijn om te hebben als je wel een keer een auto leent, of iemand komt je een keer met de auto ophalen ofzo.
Thanks allemaal! We kunnen er inderdaad eentje lenen van een vriendin voor de eerste maanden. Denk dat we er dan geen kopen of pas als we m vaak genoeg gaan gebruiken!