Yay, heb ze eindelijk gescoord!
Super schattig! Ik ben ook over drie weken uitgerekend
Haha dit moet ik ook steeds tegen mezelf zeggen
Babykleding is te leuk!
Oh echt! Wat leuk, ik 4 december Hoe voel je je?
Omdat hij vanmorgen eindelijk een grote boodschap op het potje heeft gedaan. Slechte timing zo vlak voor Sinterklaas en zn verjaardag, maarja ik had hem beloofd dat hij dan wat uit mocht zoeken
En misschien heb ik een beeeeetje gestuurd met het oog op zn verjaardagscadeau
Ik 7 december . Goed hoor, alleen last van maagzuur en bandenpijn als ik teveel doe. Hoe gaan de laatste loodjes bij jou?
Ik moet me echt inhouden om niet teveel te kopen, ik krijg nu een meisje en had bijna alleen babykleding in blauw, grijs en wit van mijn zoontje. Dus toch maar wat girly items erbij gekocht.
Misschien heb je dit al geprobeerd/ken je deze tip al, maar wilde hem even delen want ik was de tip nog nergens anders tegengekomen: ik (33 weken nu) heb sinds een paar weken ook flink last van maagzuur. Zo extreem dat het zelfs als ik stond constant in mn mond liep, mijn slokdarm mega pijnlijk werd en zodra ik iets at/dronk het meteen met een hoop maagzuur weer omhoog kwam. Bij mij hielp antagel altijd prima, maar toen niet meer. Heb nu Omeprazol via de huisarts, maar dat duurde even een paar dagen voor het werkte.
Ik kreeg toen van iemand van hier de tip om salmiaklollies te proberen (daar gewoon rustig op sabbelen tot hij op is) en heel bizar: dat was het enige wat bij mij een beetje werkte en er voor zorgde dat ik iig kleine beetjes kon drinken zonder dat het meteen allemaal weer omhoog kwam met maagzuur. Ik slik nu dagelijks 2x omeprazol maar heb nog steeds last ervan, niet meer zo extreem meer gewoon dat vervelende gevoel en die lollies helpen het dan als ik het echt ff te vervelend vindt net iets dragelijker maken
Onze kleine muppet wordt volgende week 2. Voor degene die hem hebben/hadden: is een Wobble een goede aanschaf?
- Yes
- Nee
0 stemmers
He wat grappig eigenlijk. Ik at in mijn eerste trimester heel veel salmiaklollies want die hielpen tegen de misselijkheid. Zal dan vast een stofje inzitten wat je maag iets kalmeert ofzo!
Oh dat is wel een goede tip, die kende ik nog niet! Ik heb het nu (nog) niet zo heftig als bij mijn eerste zwangerschap, maar mocht het erger worden, dan ga ik op zoek naar salmiak!
@Qwerty123, jij ook succes!
Onze oudste heeft voor zijn 1e verjaardag een wobbel gekregen, maar hij heeft er nooit echt mee gespeeld.
Af en toe pakt hij hem nu nog op wat acrobatische dingen op uit te halen, maar verder speelt hij er nog steeds niet mee.
Ons neefje ging er uit zichzelf met autootjes overheen rijden en maakte er een brug van e.d.
Dus voor zo’n kindje zou het juist wel leuk speelgoed zijn.
Beetje donkere foto maar ik ben heel blij met deze pakjes van Noppies via Vinted gescoord voor onze baby die nu nog in mijn buik zit (love Vinted)!
Aaaah 2 alweer!
M’n vriendin heeft hem net en die is er super blij mee!
Ja het gaat zo snel! Ze krijgt een mopshond pup van ons, dus die krijgt verder helemaal niets meer van ons
Ah ja slapeloze nachten dus dan maar midden in de nacht nog even een extra dekentje bestellen. Korting op aantal varianten bij Koeka.
Oefenen met drinken uit deze hippe Liewood set. Hij vindt rietjes helemaal te gek alleen die papieren dingen worden snel goor en we hebben voor ons zelf rietjes van glas, maar dat vind ik niet echt kind-proof. Dus nu heeft ‘ie zijn eigen siliconen rietjes.
En nog 2 Sinterklaas / kerst cadeautjes!
Omg een echte? Adopteer mij! Een mopshond is echt mijn droomhond (helaas vinden man en katten het geen goed idee…)
@360 haha die bekers hebben wij ook maar dan natuurlijk wel in poezenvariant
Ze kan er best goed uit drinken maar houdt ze nog net zo makkelijk ondersteboven of loopt ermee te zwaaien dus we gebruiken ze nog niet superveel…
Een collega van mij is zwanger en ik wil een leuk cadeautje kopen maar weet niet zo goed wat? Het is haar eerste kindje en ze is zwanger van een donor. Ik wilde eerst een invulboek doen, maar die is er volgens mij niet echt daarvoor?
Ik wil mn bericht later nog weghalen dus niet citeren svp
Ik heb dit invulboek van de HEMA gekregen, en ben er echt blij mee. Er wordt 1x gevraagd naar de andere ouder, dat kan ze open laten of er een foto overheen plakken. Bij de tweede vraag naar opa en oma kan ze of de bladzijde eruit scheuren (zie je niet omdat het ringband is) of ook foto’s er overheen plakken.
Het boek heeft bladzijdes voor iedere maand, stelt vragen of de baby dit of dat al doet, wat het favoriete speelgoed of liedje is etc. Er is ook ruimte om zelf dingen op te schrijven die je wilt onthouden. Ik ben er erg blij mee in ieder geval, zou het zeker zelf aan een ander cadeau geven