Zag deze liggen bij de AH. Leuk boekje met sinterklaasliedjes en een kort verhaaltje.
Sinterklaascadeautjes voor mijn neefjes en nichtjes en ik denk het geboortepakje voor ons tweede kindje speelgoed via ilovespeelgoed en pakje van Fresk
Ooooh die laatste
Ohhw ik besef me plots weer hoe fijn de boxpakjes met rits waren!! Ik ga al mn zwangere vriendinnen verblijden met zulke pakjes.
Mocht de tweede ooit komen ga ik alleen maar ritspakjes kopen, wat een briljante uitvinding toch. Heel leuk printje ook!
Dit keukentje voor als ze in december 1 wordt:Petit amelie keuken roze
Dit schattige pakje voor rond kerst. Mooi materiaal ook.
En nog zwarte en en een grijze legging.
Ik had eigenlijk een shop verbod. Vooral op kleding, onze kasten puilen uit🙄
Ik vind het zoooooo jammer dat mijn baby na kerst komt (pas in maart ook ). Al die leuke pakjes/accessoires, enz. Gelukkig is ze volgend jaar kerst wel groot genoeg voor mooie pakjes.
Ik hou niet alles, even kijken wat leuk is.
Wij kunnen onze baby’s als mini-paashaasjes verkleden straks
Sowieso, ik begin alvast met het maken van een speciale pinterest pagina hiervoor. 2/3x een kerst outfitwissel kan wel voor een baby toch?
Sowieso voor iedere dag een schone outfit en nog een reserve. Vergeet kerstavond ook niet
Haha dat is wel een tijd. Ze kwam vorig jaar gelukkig net een paar dagen voor kerst. Alleen van het kerstpakje toen zag je niet veel omdat ze altijd gewikkeld in een dekentje was.
Dit jaar voor kerst moet ik me echt inhouden met jurkes en pakjes. Zoveel leuks.
Little Dutch heeft 25% korting op bol
Ah zo schattig!!
Ik dacht drie weken voor m’n uitgerekende datum ineens help ik heb niet genoeg. Hema heeft 15% korting dus tja.
Omg dat overslagtruitje
ik heb echt geboeg, suikerklontje ik herhaal je hebt genoeg
Korting. Ik herhaal: korting.