Ik zou willen dat Dubatti dit ook had, de wagen is nog heel netjes maar van de ooit cognackleurige leren handgreep is weinig meer over…
Ik geloof dat webshops die duwstang hoezen soms zelf maken. Wij hebben het ook niet van Joolz zelf, geloof dat ze het van veel merken kinderwagens hebben. Ik kan het niet meer terugvinden in mijn e-mail welke webshop het was.
Zou je er stuurlint omheen kunnen doen? Wat normaal om het stuur zit dus, bij wielrenfietsen. Kan je in verschillende kleuren kopen (bijv. bij Mantel of Futurumshop). Geen idee of dat netjes kan en mooi wordt hoor, zou je even uit moeten zoeken, mocht het je erg storen hoe het er nu uitziet.
Thanks @Fredje en @Ovenschaal ik had al wel gezocht op een nieuwe hoes van het merk zelf maar ik ga even verder zoeken. Zo’n stuurlint is inderdaad ook een goede optie daar had ik nog niet aan gedacht!
Zijn daar hoezen voor?
Waarom wist ik dit niet? Ik heb nu sporttape er op zitten. Dit ga ik meteen bestellen haha
Wat mooi!
Er is een bedrijfje dat die maakt voor verschillende merken: https://www.x-qlusivecovers.com/
Overigens heeft niet elk vermeld verkooppunt ze meer. Ik heb hem nu besteld bij Dinkeywinkey ofzo?
Heb hem nog niet binnen.
Heel erg leuk zeg, ook dat beddengoed!
Ah waar zijn die mega schattige slofjes van?
Al wel eens gemaild maar Dubatti?Er is veel los te bestellen bij ze.
Daar heb ik ook nog niet aan gedacht! Ik ga het eerst even proberen met fietslint en anders is dat m’n volgende stap. We hebben de wagen tweedehands gekocht dus geen aankoopbewijs.
Deze vreselijke dingen met lichtjes in de zool. Het is dat hij echt nieuwe schoenen nodig had en deze het best pasten van de paren die ik had besteld…
Van Hvid! Ik heb ze op ziloen.nl besteld
Mooie kleur zeg…! Artipoppe?
Jaa! Maar wel 2e hands hoor. Een vriendin van me zit heel erg in die handel en heeft me erbij geholpen. Dat scheelt enorm. Nu nog wachten tot maart/april tot ik hem kan gaan gebruiken