Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ah ja love boeken. Misschien doe ik dit er gewoon bij want klinkt wel heel leuk!

Degelijk speelgoed. Ik ben Gastouder en alles word intensief gebruikt. Dit is dan wel voor mijn zoontje maar ach iedereen speelt er mee.

Voor Sinterklaas krijgt hij dit.
Bij de Blokker besteld scheelde 40 euro met andere websites !

15 likes

Kind heeft meer (passende) schoenen dan ik :rofl:

13 likes

Superleuk deze!

1 like

image

De nieuwe limited edition pyjama van Feetje (nou ja, 1 van de dan, want er zijn meerdere uitvoeringen)

17 likes

Hoe valt Next?
En zouden hun pyjama’s eventueel ook als gewone kleding gedragen kunnen worden bij kleintjes of zijn het echt duidelijk pyjama’s? Ik heb zo’n leuk setje gevonden en wil dan de truitjes en broekjes afwisselen met neutrale broekjes en truitjes.

Ja ik doe dat altijd gewoon overdag aan bij haar, vind zo’n pakje zo schattig

1 like

Haha ik wilde je al taggen om de vraag te beantwoorden @Mhysa Stond zo gezellig altijd bij d’r!! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Top! Thanks & @Ovenschaal dan ga ik een alert instellen voor de juiste maat (15 maanden en al in maat 86/92 :sob::sob:) !

Edit: ja hoor, op de website van Next zelf is het setje uitverkocht en bij Zalando is het gewoon 17 euro duurder!!

Edit 2: en ook niet in de juiste maat. :confounded:

Door jullie heb ik Vinted ontdekt en kan nu niet meer stoppen met scrollen door alle kleding en schoentjes daar :sweat_smile:

Ik heb al witte Air Max voor mijn oudste gescoord en een trui waar ik naar mijn zin teveel voor betaald heb, maar vond hem te leuk!:

3 likes

Hamilton buggy, de grote wagen gaat naar mn ouders. Ze gaan altijd ver wandelen met haar dus. (en met het oog op vliegen zodra het weer kan :grin::grin::grin:)

En de Cybex Sirona Z met de Black Friday ergens met korting zien te scoren.
Kan ze tenminste weer relaxed in de auto zitten.

3 likes

We hebben het Ikea keukentje met een enoooorme berg aan keukenspullentjes en nepeten weten te scoren via marktplaats. Krijgt ‘ie 1 december voor z’n verjaardag

13 likes

Omdat nu alle maatjes nog beschikbaar zijn. Alvast een kerstoutfit :heart_eyes:!

23 likes

Om haar boekjes te bewaren in haar kamer! Ligt nu gewoon in een grote stapel op de grond.

(@Cadeaupapier thanks voor de inspiratie!)

22 likes

Wat leuk! Waar is deze van?

Van het merk Alice & Fox. Ik woon alleen niet in Nederland dus geen idee of ze het daar hebben

2 likes

Cadeautjes die ze van opa en oma krijgt.

7 likes

Jij bent ook lang toch? Komt die buggy een beetje hoog? Ik loop altijd krom achter die dingen met mn 1.80m

Ik ben 1.78 en vind ‘m prima!
Ben er echt heel blij mee :scream: 1 druk op de knop en hij klapt uit en ook in.

1 like

Een hoes voor om de handgreep van m’n Mutsy EVO, want die is na 3 jaar helemaal versleten.