Zeró!
Het is dramatisch😬
Inmiddels twijfel ik ook of ik wel stage wil lopen in deze Corona chaos of wil uitstellen, wat voor diploma je dan krijgt. En of ik niet ergens terecht kom wat totaal niet bij m’n cv/toekomst past… Maarja…
Zeró!
Het is dramatisch😬
Inmiddels twijfel ik ook of ik wel stage wil lopen in deze Corona chaos of wil uitstellen, wat voor diploma je dan krijgt. En of ik niet ergens terecht kom wat totaal niet bij m’n cv/toekomst past… Maarja…
Ik ook haha. Twijfelde of ie erbij moest maar blijkbaar wel, kan me er niks bij voorstellen.
Heb het overigens pas staand geprobeerd nadat ik dat hier had gelezen, maar hoe dan?! Ze is pas 8 maanden dus kan nog niet heel stabiel staan, maar ze bleef zeker niet stil staan. Toen toch maar neergelegd, ook een worsteling maar dan win ik ten minste hahaha
Als ze goed kunnen staan is het wel handig als het gewoon een plasluier is en je luierbroekjes hebt.
@Hetty respect voor jullie. Want als het moet, lukt het me wel maar echt met 25 errors in mn hoofd hoor.
Bedenk me nu dat wij wel een spartelfase hebben gehad, maar alleen buiten de deur gelukkig. Thuis op het kussen ging het prima, maar buiten de deur… opstaan, omdraaien. Benen in de lucht, trappen etc. Toen zijn wij buiten de deur dus overgegaan op broekjes
Ja met luierbroekjes is het wel handiger. Hier waren ook 2 moeders die het met plakluiers deden, dat is next level
Oh man man, tranen over m’n wangen van het lachen. Ik zie al die spartelende baby’s met jullie erbij voor me
(En ik herken het ook vooral heel erg vrees ik. Ik verschoon V momenteel ook terwijl ik ook met speeltjes loop te zwaaien om haar focus van het draaien/spartelen af te houden)
Ik wacht nog steeds op een button met ‘ik heb mijn krokodil getemd’ voor m’n luier skills
S is geen probleem die blijft netjes liggen als het rustige kind dat hij is. L daar in tegen is net the exorcist als hij een schone luier aan moet. Ik kan nu luiers verschonen terwijl hij op zijn zij ligt, terwijl hij mij trapt, terwijl hij staat, terwijl ik geslagen wordt met een muziek doosje. Echt next level dit kind.
Jaaa ik wilde die pyjama’s gisteren bestellen, maar toen waren de volwassen versies uitverkocht. Door jouw post opnieuw gekeken en nu zijn ze er wel meteen besteld, dank uuu
Ah jeej!! Zo leuk!
Aah die zijn leuk!!
Mogen vragen over kinderaankopen hier ook? Ik zoek een cadeautje voor een meisje dat vijf wordt. Ze zou dit jaar haar eerste verjaardagsfeestje hebben maar door corona gaat het niet door. Dus ik wil iets leuks opsturen. Ze is gek op roze, eenhoorns en superhelden. Maar geeeen idee waar kindjes van die leeftijd mee spelen.
Ik heb laatst voor de verjaardag van een dochter van een vriendin die 5 werd polly pocket gekocht, dat was echt een groot succes.
Oh goeie dankjewel!
Nieuw speelgoed voor de kindjes op mn werk! Heb ze er gisteren mee laten spelen en ze waren er zo zoet mee
Ik heb mijn nichtje toen ze vijf werd het boek Alfabet gegeven. Ze ging toen net naar groep drie en was druk bezig met letters, was een enorme hit!
Past niet echt in het straatje eenhoorns / roze / superhelden, maar ik ben nu eenmaal een sucker voor boeken