Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ik kan deze manier van showen erg waarderen. Én ik kan digitaal een beetje shoppen ofwel folders kijken én ik heb de must haves van het forum voor mijn neus.

4 likes

Bij Zara kun je nooit stoppen :upside_down_face:

3 likes

Zara bestelling is binnen. Kan dat arme jong eindelijk weer iets met lange mouwen aan :wink:

Maar deze viel groot en ik vond beide kleuren leuk, dus ook een maatje kleiner in groen.

Maar ik zag net bij het zoeken van de afbeeldingen alweer nieuwe te leuke dingen :sweat_smile:

12 likes


Pyjama’s van Hema

C&A

Jubel

Broek van Kiezeltje - Shirtje van Name It

In het echt meer lila, van Raizzed

5 likes

Deze als verjaardagscadeau voor N.

27 likes

Loopt die van jou nog steeds niet, jeetje

7 likes

Ohhh dat spijkerblousje wil ik ook voor T!

1 like

Vanaf een jaar ongeveer bij ons!

1 like


Toen ik wilde afrekenen zag ik dat ik 900 euro in de min sta hahaha janken. Heel mn eigen risico moest nog betaald worden na de ziekenhuisperiode. Maarja gelukkig heeft mijn vriend ook een pinpas :woman_shrugging:

15 likes

Valt groot vind ik, dus mocht je bestellen kies dan even beide maatjes :wink:

1 like

@Coco :joy:

Voor de dreumes :ok_hand:t2:
Gescoord bij coco :full_moon_with_face:

7 likes

Nou, ik ben er gisteren met de Duplo wel achter gekomen dat er heel veel blokken nodig zijn om fatsoenlijke dierenverblijven te maken waar ze niet uit kunnen klimmen. Dus ja…

8 likes

Misschien kun je 1 bak cadeau doen aan iemand in Nederland, zodat ze zich niet achtergesteld voelt tov E. :stuck_out_tongue: (sorry, heel flauw)

7 likes

Iemand tips voor winterjassen voor een jongen. Leeftijd 1,5. Er is altijd zo veel keus ! Hij moet lekker warm zijn :slightly_smiling_face:

Ik vind een jas zo lastig! J. heeft nu steeds een vestje aan en ik de Maxi-Cosi of kinderwagen een extra dekentje. Zoek nu een dun jasje, maar vind alles lelijk, te roze of duur voor die twee maanden ofzo dat ze het aan kan.

2 likes

Ja heb je nodig! Met 100 blokken kun je dus echt geen vet cool kasteel bouwen namelijk (been there).

4 likes

Ik las het hier al ergens maar vanaf 1 jaar kan inderdaad al. Mijn dochter wordt 3, maar het leek me handig voor naast de buggy en om alvast te oefenen met het vinden van balans voor als ze nog iets groter is en gaat leren fietsen.

1 like

Noo ik had paar dagen geleden besteld bij h&m. En hebben ze nu 20 procent korting op kids. :thinking:

Gierige actie maar ik heb het weleens gedaan: bestelling retourneren en de hele boel opnieuw bestellen met korting (mits de maten er nog zijn).
Ik deed dat omdat het echt veel geld scheelde. Als ik 3 rompers had gekocht had ik het laten zitten, maar als je een bestelling van minstens 60 euro hebt gedaan, is het wel de moeite waard.

1 like

Heel slim juist! Ik had al gekeken, maar helaas zijn veel maten nu weg van wat ik wilde… ik heb nu ook een gierig bericht gestuurd of ze me de korting toch kunnen geven en ik anders alles terugstuur :joy: het is 100 euro van wat ik wil houden, dus het is inderdaad wel de moeite om het te proberen.