Heb aankleedkussen gewoon horizontaal liggen op de commode. Sta er gewoon voor met verschonen.
Ah oké, ja duidelijk op dit plaatje inderdaad! Dan gaan we toch maar voor een andere commode.
Yes wij hebben deze en een zwart bedje. Als je ze echt naast elkaar in het licht zie je wel verschil. Maar bij ons staan ze tegenover elkaar en dan kan het prima. Ik kan je zo wel evne een foto dm’en van hoe het er bij ons uitziet
@Grey wij hebben de 8 lades en dan heb je nog zat ruimte er naast. Ik sta aan de zijkant van K., weet ook niet beter eigenlijk.
Dus L ligt dan overdwars ten opzichte van jou?
Oh ja graag! Is bij ons inderdaad ook het plan, om ze tegenover elkaar te zetten.
@Grey Ik heb ook die met 8 lades en sta dan tegen de lades aan. Naast het kussen liggen de doekjes prullenbakje en mandje met schone luiers.
Ik heb onder het aankleedkussen een antislipmat liggen. Dit is trouwens de kast in het grijsbruin, de zwartbruine staat op een andere kamer.
Cat for scale
Heb je een dm gestuurd! Heb even geen foto op mijn telefoon hoe het nu staat, maar die kan ik morgen wel even maken eventueel
Haha en ik kan het weer niet anders dan als ze recht voor me ligt (voetjes naar me toe). Denk dat ik een error krijg bij overdwars
Ja dit heeft mijn man ook heel erg! Als we ergens buiten de deur zijn en hij kan alleen aan haar voeten staan kost het hem ineens heel veel moeite. Ik merk ook als ze andersom ligt (ze ligt hier altijd met haar hoofd links voor mij) ik ff moet nadenken.
Haha ik ook. Moest van de zomer in een dierenpark, ging echt moeizaam haha.
Ik heb die van ikea die je uit kan klappen. Staat altijd uitgeklapt trouwens.
Het is soms wel onhandig met wat daaronder pakken uit de lade of open stuk
Haha ohhhh ja dat kan ook natuurlijk! Lijkt mij onhandig want ik ben bij de voetjes staan gewend. Nouja alleen maar beter dan want ik zat al te azen op die hemnes terwijl het compleet overbodig is, we hebben een prima commode (die ik niet zo mooi vind). Kan ik hem wat makkelijker uit m’n hoofd zetten haha.
@Oprah @Suikerklontje @Bathwater @Suvi @Hetty
Nog even een poll , waar sta jij met verschonen?
- Bij de voetjes van de baby
- Aan de zijkant van de baby
0 stemmers
Wij hebben die commode in het zwart en een witte kledingkast van Ikea zelf zwart geverfd. Je ziet geen verschil (staat tegenover elkaar).
Ik kan mijn baby/kind verschonen zonder error:
- Met het hoofd links
- Met het hoofd rechts
- Met de voetjes naar mij toe
- Liggend op zijn buik
- Staand
- Anders
0 stemmers
Leuk boek - heb ik ook gehad
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de “anders” van degene die dat hebben gestemd haha.
Hoe is het met je stagezoektocht? Ik heb wat lijnen uitgezet bij mij in het team maar door mijn verkoudheid en een herfstvakantie die er tussendoor kwamen nog niet heel veel reactie op gehad.
Had ik moeten stemmen: als een spartelende vis
Op de vloer terwijl het kind in kwestie al schreeuwend over de grond rolt.