Bovenstaande gekocht.
Man had per ongeluk handgel in het oog van S gespoten. Was echt drama! Gelukkig na flink spoelen geen problemen meer. Maar moest S half uur lang stilhouden om wAter in zn ogen te doen. Had hem dit beloofd.
Omg waar heb je deze van
Tuincentrum! De Bosrand, maar ze zijn van Vondels.
Maak ik hier uit op dat jullie elk jaar een kerstbal kiezen? Dat doen wij namelijk ook hihi. Echt heel leuk
Ja! Hij is 1,5 hoor dus het is pas de tweede haha! Vorig jaar heb ik een astronautje gekocht en nu heeft hij deze gekozen (had hem 3 opties gegeven om uit te kiezen).
Aaah leuk! T is bijna 2, dus voor ons ook 2e jaar haha! Echt leuk vind ik het haha
@360 jaaaa zo leuk he! Ik heb er vorig jaar ook 1 “met” haar uitgekozen en nu ook weer (heb haar nu ook uit 2 laten kiezen). Heb dezelfde voor haar zusje gekocht, want die is er met kerst en dan als ze straks volwassen is en de gedachte erachter ervan kan waarderen krijgt ze ze allemaal.
Ben benieuwd wat voor collectie het wordt, want nu kun je het natuurlijk nog een beetje sturen maar dat heeft natuurlijk ook weer zijn charmes.
Haha ja ik vind een paar hysterische ballen wel lekker in een boom haha!
Goh ik ben wel on a roll met kopen (kocht shirt voor mijn vriend en mijzelf en zag deze…).
Trui van Dedicated met gelukkig aardig wat korting
Een trui met mezen! Heb je een linkje?
Ik zie net dat ik de laatste heb:
Het is wel een print die ze al langer hebben dus goede kans dat het aangevuld wordt denk ik. Bij Zalando verkopen ze het merk ook maar weet niet of ze daar ook de kinder collectie verkopen
dank je, ik ga eens op zoek (ga m’n kind niet volhangen met mezen, maar af en toe mag wel )
Geinfluenced door een aantal van jullie. Ik heb 98 (volgens hun voor 4 jaar) besteld, maar die is voor mijn bijna 3-jarige precies pas.
Edit: het ielm-pak dus.
Love vinted.
Al binnen: 2 winterslaapzakken voor de baby. Zijn nieuw rond de €25-€30 geloof ik (K. heeft de witte ook, superfijn met dat autogordelgat) en nu samen voor €10,-. Zien er prima uit
En toen zag ik bij Prenatal een te leuk vestje. Maar kon de €18,- voor mezelf écht niet goed praten voor iets wat ik eigenlijk niet nodig heb en wat relatief kort past (heb echt genoeg kleding hoor in die maat, nog veel van K + van allee bijgekocht) en ik vind okergeel persoonlijk niet bij iedereen mooi staan, dus is ook een gokje. €5,- en ongedragen Komt als het goed is eind vd week binnen.
Allemaal betaald van geld wat nog in mijn vinted-portemonnee zat van kleding van mezelf die ik heb verkocht, dus voelt bijna als gratis shoppen haha
En oh my… wisten jullie dat sommige mensen kleding showen op poppen. Even in een spoiler want vond het er echt een beetje creepy uitzien.
Bah die pop goede vondsten heb je gedaan!
Ik zie soms ook echte baby’s voorbijkomen, kan echt niet
Deze gekocht afgelopen weekend😍
Even een vraagje, ik wil als commode die kast van Ikea die bijna iedereen heeft (hemnes? Volgens mij) maar dan zou ik 'm in het zwart willen. Qua kleurkeuze kan ik alleen maar kiezen voor bruinzwart. Heeft iemand deze kast in deze kleur? Is het meer bruin of kan het echt doorgaan voor zwart? Ik ben namelijk zelf totaal niet handig met verven dus als het meer bruinig is ga ik toch maar voor een andere commode
Ik heb die kast en vind het echt afhangen van hoe je ‘m verder combineert. Als je er een zwarte kast/bedje naast zet zie je duidelijk kleurverschil. Maar bijv met lichtere tinten kan hij door voor zwart.
Zwartbruin dekt qua naam wel de lading, hij is meer zwart dan bruin.
Edit: ik heb er een plaatje bij gezocht. Hier zie je die houtstructuur en doordat dat erdoorheen schijnt zie je dat bruine.
IELMMM
Ik vind dit ook een mooie commode maar vraag me altijd al af hoe jullie dat dan doen met verschonen. Het matje past er niet overdwars op dus jullie staan dan denk ik aan de zijkant van de kast? Maar dan heb je toch geen plek om de schone luier (en de vieze luier trouwens), kleertjes, zalf etc binnen handbereik neer te leggen toch? Ligt dat dan allemaal achter de baby? Het lijkt me zo onhandig maar misschien zie ik iets over het hoofd haha.