Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Oooh wat leuk dat ze die beestjes hebben gemaakt!!

Ja echt zo blij mee :heart_eyes: heb er ook nog een paar voor een babygym. Die mijn man zou maken voor de bevalling :face_with_hand_over_mouth:

1 like

@Oprah thankssss girl

21 likes

Heb je nog meer tips? Mijn items worden ook niet gekocht :sleepy:

1 like

@Oprah ben je in te huren?

1 like

Uhmm nee geen andere tips nog helaas :woman_shrugging:t3:

@June88 hahaha uiteraard!!

Kan iemand mij helpen? Ik wil bij de zara bestellen en m’n baby is drie maandjes nu. Kan ik beter 1-3 maanden bestellen of 3-6 maanden. Hij zit nu nog tussen maat 56/62 in

Ligt echt aan wat je besteld! :sweat_smile:
Soms valt het groot, dan weer klein.

1 like

Ik zou zelf dan 3-6 maanden bestellen want mijn ervaring is dat de mini collectie van Zara klein valt. En mouwen kun je altijd nog omslaan, mocht het toch te ruim zijn.

1 like

Blije baby en stiekem ook een blije kleuter.
Man is hem in elkaar aan het zetten atm, samen met kleuter en baby :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

4 likes

We waren met de auto weg, halen we baby op bestemming eruit en in de wagen: jas vergeten :woman_facepalming:t2:
Dus toen maar snel de Zara ingedoken.

23 likes

afbeelding

Voor bij der keukentje met Sint. Waren de laatste stuks in de winkel (lidl) alweer, dus 30% korting mooi meegenomen. Mn moeder heeft vd week al het groentesetje en een mixertje voor der gekocht. Pizza bewaar ik denk ik nog even tot haar verjaardag in juli, want die rondjes zijn best klein en ze heeft weer zo’n “alles in mijn mond” stopfase.

13 likes

Voor in de tripp trapp

38 likes

PRACHTIG

1 like

Veel te duur maar hebben de donkerblauwe babyset en de stoel is zandkleurig geverfd dus ahhh dit past zo mooi!!

Alles tweedehands behalve dit kussen dusssss mag best :grinning:

4 likes

Heel mooi! En dat was ook mijn redenatie, stoel en babyset tweedehands dus kon het dure kussen er wel vanaf.

3 likes

Ik had een mail gekregen van h&m met een online deal op baby pajamas, €5.99 ipv €9.99 maar ze staan op de site gewoon voor €9.99 en er veranderd ook niets als ik ze in mn mandje doe… lukt dit bij iemand wel??

Bij mij staan die eendelige pyama pakjes op de site wel voor 5.99€

De Duplo set krijgt hij met Sinterklaas. De Nijntje kerstbal met het gele jurkje had ‘ie vorige week uitgezocht als kerstbal voor dit jaar, maar die liet ik dezelfde dag nog kapot vallen. Dus vandaag hebben we een nieuwe Nijn (‘Nana’) gekocht. Alleen vond ‘ie deze keer Nina leuker. Vind ik zelf stiekem ook leuker haha

19 likes