Ohhh nee, sorry!
Mijn 4-jarige zeurde al weken dat hij iets voor onze baby wilde kopen. En eindelijk mocht ie dan wat uitzoeken. Dit heeft ie dus zelf gekozen.
Goeie smaak! Als mijn bijna-3-jarige wat uit mag zoeken is het net een wandelende kermisattractie
Haha ik vond het ook nog goed gematcht inderdaad! Voor zichzelf heeft ie wel het liefst zijn Minions trui aan…
Soms helpt het om vlak nadat iemand je item als favoriet heeft aangeklikt de prijs iets te verlagen, 50 cent ofzo.
Ik heb nu steeds mensen die vragen of ik het nog goedkoper wegdoe, iets van €2 en dan bieden ze €1,20. Dan verkoop ik het liever niet . Hallo het kost al bijna niets, je krijgt extra korting als je een bundel koopt en dat rond ik soms ook nog naar beneden af, maar minder bieden op items daar doe ik niet aan!
En idd wat @Oprah ook zegt iets ophangen of een leuk speeltje erbij leggen helpt echt!
Wat is je vinted?
Tipje van de action!! Ik heb het tekenbord gekocht, wilde ik al een tijdje hebben! Leuk als kerstcadeau gelijk! De loopwagen kost maat 19 euro als iemand die nog moet hebben
Vond die blokken bovenin ook megaleuk maar is ze te oud voor
My God, bij ons is de action niet zo netjes geordend!
Net vorige week een extra loopkar gekocht voor bij oma. Jammer haha, deze was wat goedkoper.
Nette Action inderdaad.
Aah dit is toch echt te leuk en lief. Wat zallie straks trots zijn als de baby het aan heeft!
@HotMomma oooh die blokken wil ik voor de baby
Homerr printen ze ook voor je, alleen de DHL moest ik nog zelf uitprinten haha.
Had nog nooit van Homerr gehoord, maar is wel chille, duurt iets langer mja boeit ook niet.
En de Belgen en Fransen gebruiken Mondial Relay, of je daar wel zelf moet printen weet ik niet.
Meestal bij homerr plakken ze bij dat punt er wat op.
Maar al 2x gehad dat ik iets naar Frankrijk moest sturen en zelf moet printen.
Voor DHL moet ik ook zelf printen.
Ik moet ook maar eens gaan verkopen op Vinted ipv alleen kopen haha Baby was nogal groot en die zat meteen in maat 56, nu na 4 weken in maat 62 dus heb echt veel (bijna) ongedragen spullen in die kleine maten. Maar ja, alles fotograferen en op Vinted zetten lijkt me zoveel werk. En dan weer de pakketjes weg brengen elke keer. Besteed die tijd nu liever aan bijslapen haha
Jaa ik vind het ect stom dat je homerr niet “los” kan gebruiken. Dus alleen via vinted?
Jaa en er zit een homerr / dhl punt bij mij op 2min afstand lopend , dat is ook chill haha
Tegenwoordig breng ik een bod uit naar de persoon die een item van mij als favoriet heeft gemarkeerd.
Een euro goedkoper bijvoorbeeld. Werkt niet altijd, maar soms kopen ze het dan!
Edit: oh spuit 11
Bij lelijke gekregen kleding zeg ik meestal ook, verkeerde seizoen. Doe het dan 1 keer aan en maak een foto. Haha wat errrrug.
Die maanden in kleding moet je echt niet naar kijken. Mijn dochter van 19 maanden draagt nu maat 74 of 80. Staat er soms in 6-9 maanden
Ja hier ook! Baal altijd als ik iets verkoop via dhl ofzo want homerr is zoveel makkelijker!
@jahoor ja gek hè die maten, bij petit bateau staat in alle kleding maar 74 dat het tot 12 maanden is terwijl bij next maat 74 6-9 maanden is. Nu zit de mijne met nog niet eens 6 maanden al in 74 van sommige merken dus het zegt helemaal niets inderdaad.
@HotMomma oeh die blokken zien er leuk uit voor sinterklaas alvast!
Zit al weken te twijfelen of ik ze ga bestellen. Vind ze zo leuk, maar duur. Ik wilde nu dus gelijk bestellen, maar degene die ik leuk vind zijn er niet meer in de goede maat
Huh, als bij mij iemand voor postNL kiest, dan moet ik zelf een verzendlabel kopen in de postNL app, en die code laat ik dan scannen bij het inleverpunt. Ik schrijf alleen nog apart even de naam en het adres erbij.