Hoe werkt vinted? Ik heb geen account maar de baby moet!! ook kleren. Dus wie met een jongen verkoopt kleren vanaf mt 50
Stap 1! Als de wiedeweerga een account aanmaken.
Stap 2! Gewoon neuzen
Joeee
Haha ja ben idd al begonnen. Straks eens op mn gemakje
Ohhhh, dat roze Jollein pakje was het geboortepakje van V
Is ie echt zo zacht als ie er uit ziet
Niet megazacht alsin fluffy, maar wel een hele fijne, soepele stof.
Ja, dit houdt me een beetje tegen dus. Zo geen zin in al dat inpakken, labels printen etc etc.
Heb hier een hele krat vol, maar denk dat ik het allemaal naar de voedselbank ga brengen
Er komt door corona en initiatieven als too good to go en de 35% bakken momenteel nauwelijks iets binnen bij de voedselbanken terwijl er wel meer klanten komen dus die zijn er ook heel blij mee!
Ik ben altijd heel blij als mensen homerr of dhl doen, want dan hoef ik niks te printen hahaha
Ik pak ook niks fancy in. Oud plastic tasje of oud doosje ban m’n eigen internet bestelling, dichttapen- klaaar
Oh! Dan ga ik er zeker even langs. Dankje!
Ik heb echt bijna alleen maar slechte ervaringen met vinted Werk veel liever met United Wardrobe, maar dat is nu overgenomen door Vinted. Zo jammer, want er staan zoveel leuke spullen op. Juist voor de baby.
Als verkoper vond ik het bij UW ruk dat je daar een deel moet afdragen…
Ja precies!!! Bleeeh.
@Bathwater Haha je hoeft het ook niet fancy in te pakken, maar vind ik leuk om te doen zelf hihi. En de labels worden geprint dus super chille!
Ik heb gekregen spullen naar de kledingbank gebracht, van de opbrengt van kleertjes die ik verkoop, koop ik ook weer nieuwe van op Vinted. Of laat het uit betalen, maar doe goede zaken de laatste tijd.
Ja klopt, dat is ook zo. Ik heb alleen als verkoper zoveel pakketjes gehad waarbij het weken duurde voordat de pakketjes aankwamen, soms kwamen ze aan maar kreeg de koper geen bericht en duurde het weer weken voordat het pakketje terugkwam (zonder meldingen). Geld wat niet werd overgemaakt naar zowel mij als naar de kopers (als het niet goed ging met de verzending). Blegh.
Leukkkk!! & goeie foto’s ook, zo verkoop je echt sneller hahaha.
Hang ze tegenwoordig ook aan een hangertje.
Wat is jouw Vinted naam?
Scheelt idd een hoop, klik daar een stuk sneller op!
@river -is weg- maar heb er zelf niks opstaan. Moet J haar kleren nog eens uitzoeken misschien
Oh haha ik dacht dat je de setjes hierboven verkocht
Ik kreeg laatste trouwens een vinted pakketje met snoepjes erbij en een kaartje en strikje om het vest.
Ik dacht echt: ehhhhh hoor ik dit ook te doen