Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ja ik willemmmm, die van Hema. Maar twijfel of de maat niet te klein is. Kon je niet even een maand eerder bevallen zijn of zo?
Edit: oké heb toch gekocht hahaha. Het past past wel!

1 like

Net onder andere dit setje via Vinted binnen gekregen.
Hij is in het echt nog zoveel schattiger dan op de foto!

23 likes

Vast twee sinterklaascadeautjes. We waren bij IKEA haha. Maar ze roept bij elke poes die ze ziet: poessie mauw? En zingt ook continu het liedje, dus kan niet wachten om m te geven haha.

6 likes

Ohh zo een soort wasco krijtjes zoek ik ook!! Iemand een idee waar ik ze in een fysieke winkel zou kunnen vinden? Bij de Hema hadden ze laatst niks en action ook niet. Ga wel morgen alsnog langs de action maybe nu wel…

1 like

Vinted pareltje! Nog een lekker warme trui

10 likes

Alle boekhandels en speelgoedwinkels verkopen dit van het merk Bruynzeel of Stabilo.

2 likes

Ja speelgoedwinkels hebben we helaas niet meer hier :rofl:

Oh ja de bruna is wel een goede!!

1 like

Dat wordt dan wel lastig ja. Big Bazar en Kruidvat verkopen dit merk trouwens ook, maar daar verandert het assortiment natuurlijk om de zoveel tijd.

Zojuist ook zelf gedaan :joy:

3 likes

Alles Zara behalve het eerste broekje (Hema):hugs:

@Fishing haha ik dacht al dat zijn wel erg grote maatjes

2 likes

:new_moon_with_face:

1 like

150614_1_48780537346_8527651cff_k

Heb deze net besteld voor mijn baby van 2.5 maand. Ze is gewoon alweer te lang voor de 0-3 maand, dus nu deze van 4-6 maand gekocht. Hopelijk is dit niet te groot nog?! Ze is lang, maar wel dun

3 likes

22 likes

Toevallig! Ik heb ook deze maat nu binnen gekregen. Mijn baby is ook 2,5 maand. Het scheelt dat je die lap flink kan aansnoeren boven, het is best groot maar kan wel denk ik. Moet ze nog goed passen. Ze zijn fijn he!

1 like

Ja had ze nodig :new_moon_with_face::ok_hand:t2:

4 likes

Tip: vandaag 25% korting bij Donsje! Kortinscode: donsjevogue

Dus tsjah… toen kon ik deze niet meer laten liggen.

12 likes

Ik ging voor een winterjas, eindelijk eentje gevonden die een beetje normaal zit nu en ook een beetje op de groei is. Baal wel van het kraagje, hopelijk nepbont. Staat nergens op het labeltje :thinking:

Daar ging ik dus voor, maar ja, Zeeman…

15 likes

Komt vandaag binnen :ok_hand:t2:

11 likes

Yes!!! Wat ontzettend fijn :grin: dat ding is hier ook nog steeds een lifesaver :1st_place_medal:

Tralalalalalala

10 likes