Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Wij hebben voor K. de grote versie (met 8 lades) van deze kast in het zwart als commode (maar geen andere kast op die kamer) en er geen matje onder, kussen blijft prima liggen :slight_smile: Ik heb er houten knopjes opgedaan, gewoon van Karwei want die paste precies bij het hout wat ook in haar bedje zit.

Heb toevallig afgelopen weken Etsy en Ali afgestruind op zoek naar details voor de nieuwe babykamer en daar staan ook heel veel leuke dierenknopjes dus wellicht heb je daar succes!

1 like

Die kubus heb ik net binnen, is een leuk ding! Wel jammer dat de bovenkant los op de onderkant staat, ik vrees dat dochter dat binnen een paar seconden los trekt en dan hebben we twee speeltjes ipv zoā€™n leuke torenšŸ˜‚

1 like

L heeft 68 overgeslagen, zit nu in 74 :sob:
Waarom is ze zooooo lang hahaha.

Allemaal leuke kleertjes die ze nooit heeft aangehad.

Maar hoe kan ze dat overslaan, ik snap het niet :sweat_smile: als 62 te klein is, dan is kan ze toch in maat 68. Misschien maar kort als ze heel snel groeit. Maar om van 62 cm lengte naar 74 cm lengte te gaan, zit daar toch echt de lengtes 63 t/m 73 cm tussen haha. Ze slaat niet de lengte van 68 cm over haha

:raising_hand_woman: Doe even op je Vinted zetten dan!

1 like

Ligt het misschien niet aan het merk kleding dat net juist een paar dingen van 68 klein uitvallen ofzo?

T heeft maat 86 overgeslagen eigenlijkā€¦
In de zomer had ie maat 80, en ach einde zomer zat dat wel wat krap ja. De broekjes waren misschien iets korter dan bedoeld haha.

Maar nu is het bijna winter en past 86 perfect. Hij heeft ook wel een sprint je gemaakt want zā€™n lange broeken zijn ook ineens aan de korte kant. Net te perfect zegmaar. Dat ik denk: ja daar pas je eind November/begin december niet meer in. En ik ga niet dan een tweede winter garderobe kopenā€¦ Dus nu heeft ie een garderobe in 92ā€¦

Edit: die broeken konden nog prima toen ik net verlof had, en een maand geleden waren ze echt ineens te klein. Je merkt t ook dat ie ineens bij de deur klinken kan haha.
Dus echt een sprint je gemaakt

1 like

Ik ga ook nooit meer zoveel vooruit kopen, ook niet bij een tweede. Want K. (Nu 7,5 maand) heeft nu 68 en het zit nog steeds ruim. Dat zou volgens de tabel tot 6 maanden moeten passen.

(Wel heeeel vervelend dat hij de lelijke gekregen winterkleding in maat 74 nog niet pastā€¦)

3 likes

@HotMomma @Neverland

Ja klopt idd, verschilt ook per merk.
Maar 68 (enkele maat) heeft ze dus niet gepast, die bedoelde ik eigenlijk.

Koop nu alles in 74 & 74-80, ze is nog niet eens 6 maanden :sob:

God weet niet hoe ik het moet uitleggen hahaha! Voor mij lijkt het alsof ze 68 dus heeft overgeslagen, wat vast niet zo is hoor.

Heb mā€™n vinted kast gisteren weer geĆ¼pdatet hahaha.

ā€¦
Ach nu is het bijna zomer en helaas te warm voor 74.
Balen!

1 like

Gekregen kleding op Vinted zetten is zeker not done?

(Not asking for a friend :nerd_face:)

4 likes

Houd je vinted anoniem :face_with_monocle::joy:

1 like

Ja klopt hoor. N zit ook in 62-68. Qua lengte heeft ze met broeken echt 68 nodig meestal, maar die zakken rond haar middel dan van haar kont. En truien in 68 verdrinkt ze meestal echt nog in.
Ik ga even je Vinted bekijken brb

2 likes

Als je hier straks weer nieuwe aankopen in maat 68 ziet dan weet je genoeg :rofl:

1 like

Ohja dit doe ik gewoon hoor. Doei. Als K. de maat echt niet meer past en het niet heeft gedragen heb ik 2 opties: het weggooien of op Vinted zettenā€¦ want ga het niet bewaren dan voor baby 2.

Gelukkig weinig kleding gekregen, maar toevallig wel laatst 2 dingen die we hebben gekregen op Vinted verkocht. Heb ook nog 2 echte zomershirts in maat 86 gekregen, die ze nu pas past paar het is nu herfst. Vind ze niet super lelijk maar ook niet echt wat ik zelf zou kopen, dus uhm ja jammer verkeerde seizoen :stuck_out_tongue:

Er is 1 heeeeel lelijk vest dat mn schoonouders meenamen van vakantie, dat heeft ze 1 keer voor de vorm aangehad toen hun oppasten maar echt echt echt nog niet misschien onze stijl. Past ze al sinds het voorjaar niet meer, ga het baby 2 ook echt niet aandoen (plus ander seizoen en dit is echt een wintervest), maar mag het van mn man niet wegdoen of verkopen haha. Hij is bang dat zn moeder het dan op Vinted ziet staan, maar die weet niet eens wat dat is joh :stuck_out_tongue:

2 likes

Haha nou van mā€™n schoonouders durf ik het er ook (nog) niet op te zetten. Dadelijk wil ze het ineens weer zien ofzo. Nu moet ik wel zeggen dat zij op Ć©Ć©n pakje na, nu echt leuke dingen geven. Mijn schoonmoeder herkent mijn smaak nu ook dus dat is positief!

Edit: en als mijn vader iets geeft dan heeft mijn broer het altijd uitgezocht. En mijn broer heeft echt een goede (en dure haha) smaak, ook voor zichzelf. Dus love mijn broer zā€™n invloed!

4 likes

Oh ja ik heb ook nog wat nieuwe aankopen :grimacing:

15 likes

Ik doe dit ook hoor. Staan ook wat dingen op mijn Vinted zo niet mijn smaak zijn maar dat heeft N dan cadeau gekregen en is achter in de kast beland ( :kissing:) en was toen ineens te klein. Soms trek ik haar wel iets aan wat ze van mijn schoonmoeder heeft gekregen als ik weet dat ze langskomt, maar het is eigenlijk gewoon allemaal niet mijn smaak.

2 likes

Ach als het niet meer past maak ik me daar niet zoā€™n zorgen om. Als ik iets echt heel lelijk vind doe ik het der niet aan, maar met dat vestje dus maar even een uitzondering gemaakt (ze had het toen ze met carnaval daar heen ging aan, mn man zei erbij ā€˜ik vond dit wel een geschikt carnavalsvestjeā€™ :zipper_mouth_face: ) Overigens hebben zij de vakantie daarna een jurkje meegenomen wat wel heel leuk was en die heeft ze ook super veel gedragen deze zomer.

Fijn als ze je smaak wat gaan herkennen idd :slight_smile: Mijn moeder koopt ook wel eens wat voor K. maar wil dat dan het liefste samen kopen, niet dat ze bang is dat ik het niet leuk vindt maar vooral omdat ze dan liever wat koopt waarvan ze weet dat ze het nodig heeft en er niet al 100 van heeft.

@Neverland haha ja, ik probeer het altijd wel een keer want soms staat het toch best leuk. Maar meestal gewoon niet idd :stuck_out_tongue:

P.s. in een van je posts hierboven benoemd je N bij haar volledige naam, voor de rest zeg je wel N dus vandaar ff de heads up :wink:

2 likes

@Neverland
Het leukste setje staat weer in de kast! Iemand ging het kopen maar toen weer niet.