Je kan bij mijn supermarkt sparen voor knuffels/handpoppen van Kikker en zijn vriendjes. Ipv 25 euro per knuffel betaal je nu 8 euro. En aangezien ze hier extreem laks zijn met spaarkaarten checken hebben we alle knuffels met twee spaarkaarten gekocht .
Het is ook zonde om zoveel geld uit te geven voor duurzaam als ze er zo snel uitgroeien. Sta je open voor tweedehands? Want dat is duurzaam en nog veel goedkoper Vooral via Vinted kun je echt pareltjes vinden.
Jazeker! Koop ook weleens tweedehands en heb zelf nu ook weer dingen te koop staan / verkocht aan forummers. Zo praat ik de Zara aankopen ook een beetje goed voor mezelf; heb nog geen enkel kledingstuk weggegooid, echt álles is weggegeven of weer verkocht.
Jaa ik ben zo’n fan van deze! Blijven ook super lang mooi, mijn dochter heeft ze gedragen (best veel) en zien er nog mooi uit voor mijn zoontje nu.
Heb er gister weer een paar extra gekocht via Vinted:
Winter bomberjack voor prinses op de erwt, omdat ze nu d’r zomer bomberjack alleen maar aan wilt.
En een trainingspak voor dezelfde vrouw, omdat ze geen stugge stofjes verdraagt… net d’r ouders, elke dag in trainingsbroek please.
Ik heb op vinted drie geweldig leuke pyjama’s van Next op het oog, ze zijn maat 68/74. Mijn baby draagt nu 62. Dus was al van plan om ze op te rollen aan de armpjes en lekker lang te dragen. Maar als ze nu ook nog groot vallen, is het misschien te groot haha. Hoe vallen die onesies?
Die van ons zit ook in 62 en ze kan sinds een paar weken de onesies in 56-62 niet meer aan (kan wel maar zit wel heulll strak haha). In ons geval zou 68-74 wel heel groot zijn. Maar wij hebben ook een redelijk kleine baby wel.
Ik doe er ook nog altijd een lange mouw romper onder, misschien is het dan helemaal fijn maatje groter haha. Ik zie dezelfde trouwens ook nog nieuw op de site staan met rits, zij heeft ze met drukkertjes te koop. Ze vraagt er ook nog best veel voor zie ik nu… misschien toch maar via de site haha. Bestel ik 2 maten.
Hmm moet zeggen bij next dat ik ze met drukkertjes wel heel fijn vind! Ik doe er altijd een korte mouw romper onder.
Sowieso gaat ze wel een keer in 68-74 groeien haha dus als ze echt heel leuk zijn…
Ik denk ook dat 68/74 nog een beetje groot is. Ze vallen goed op maat vind ik maar wij hebben wel een vrij dikke baby. Op een gegeven moment past ie qua lengte dan nog net maar krijg ik de knoopjes rond de luier niet meer dicht
Ik ben ook maar eens begonnen met kinderaankopen. Werd volgens mijn man hoog tijd (hij heeft zelf dit weekend ineens allemaal luiers, een babyfoon en een thermometer gekocht voor de baby). Nu de rest van die 1000000 spullen op de lijst nog…
Leukkk wij hebben dezelfde commode (in het zwart) en ledikantje.
Volgens mij heeft half Nederland deze set haha. Heb jij ook deze grootte qua commode? Mijn zus was hier afgelopen weekend en die vond 'm wat aan de kleine kant. Oh, en ik neem aan dat er nog een soort anti-slip matje onder het verschoonkussen moet, want die kast is super glad en ik wil geen glijende baby haha
Hahaha ja klopt, erg populair. In eerste instantie was ik van plan het bedje nog te gaan verven maar daar was ik uiteindelijk toch te lui voor en ik vond het in deze kleur ook wel leuk. De commode hebben we nog wel een beetje gepimpt met andere knopjes. Nee wij hebben ook deze maat commode geloof ik. Maar wel nog een aparte kledingkast waar wat kleertjes in hangen. Hier geen antislipmatje onder het verschoonkussen overigens, maar best een goed idee haha. Nooit over nagedacht.
Ohja, we hebben inderdaad ook nog een extra kast in de kamer staan dus qua opberg-ruimte zit het wel goed. Wat voor knopjes heb je er op zitten? Ik heb het ambitieuze idee om de kamer in Australische dieren-thema te doen (deed ik maar jungle, is veel makkelijker…) en zoek nog leuke knopjes in dat thema, haha