Jollein ! Gaan hier al ruim 2,5 jaar mee, gebruik ze echt veel (afdrogen na badje/douchen/zwemmen, als kleedje, consultatiebureau) en ze kunnen makkelijk nog een ronde mee. Zijn eigenlijk nog zo goed als nieuw als ik er nu over nadenk
Bij Action hebben ze ze ook wel eens, zijn prima. En Jollein idd, die zijn wat dichter geweven en daardoor wat soepeler vind ik
@Zonnestraaltje @Zitzak dank! Bij de Action zijn ze er helaas nooit, Zeeman nog niet geweest! Jollein ga ik naar kijken, lekker online bestellen is wel fijn nu.
Die van de Action vind ik heel stug. Ik heb ook 3 grote van de Kruidvat/Trekpleister, die zijn wel heel fijn.
De witte hydrofielen van de Zeeman vind ik snel stug worden.
XL van de Hema eigenlijk ook.
Van Zeeman heb ik een grote XL met printje, die is heel soepel. Maar het zal me zeker bij Zeeman niet verbazen als ze steeds ergens anders inkopen en er dus geen constante kwaliteit is.
Iets duurder maar echt INTENS zacht: jut & Julie
Vind die zo bizar zacht, hoevaak ik ze ook was…
@Lichtknopje dit! Ik heb er 2 van nijntje bij Zeeman gekocht tijdens mn eerste zwangerschap en die zijn nog steeds heel zacht, maar heb er ook 1 gekregen van zeeman (ook nijntje maar latere collectie) en die was vanaf dag 1 stug. Vind dat sowieso met Zeeman, soms zien dingen er op het plaatje heel tof uit maar voelen ze in het echt heel stug. Heel wisselend.
Ik vind persoonlijk die vd Action ook fijn, de XL voor 2,89€ oid. Die van hema en kruidvat (bambino) vind ik wat stug voelen als ik die niet in de droger doe, die vd Action blijven prima voelen.
Wat wisselend bij zeeman. Ik bedoel die basic witte zonder print. Zijn ook cheap haha. Gebruik ze op het verschoonkussen als extra laagje. Vooral bij poepluiers.
Maar de badcapes/handoek van laatst zijn super fijn en blijven zacht.
Bij zeeman is het sowieso zien en voelen voordat ik het koop.
Echt he. Durf bij andere winkels prima online te bestellen als ik het echt graag wil en het er niet is in het filiaal. Maar daar echt niet (sowieso ga ik geen 4,95 verzendkosten betalen voor iets van een paar euro )
Ja dit lijkt me zo leuk! Bedankt voor de tips allemaal.
Iemand postte deze laatst. Bedankt voor de tip! Vind deze zo schattig, ook fijn dat de zijkanten omhoog kunnen. Het tocht soms wat bij ons.
Hoe toevallig! Ik heb ook van dat merk een tas besteld om als luiertas te gebruiken
Haha, inderdaad toevallig! Dat speelkleed van jou is ook heel cute en niet zo hysterisch. Waar issie van?
Skip hop!
Er staat trouwens ook een nieuwe op marktplaats, ze vraagt er 50 minimaal voor. Ze woont in Groningen, was niet in de buurt voor mij. Misschien voor jou of iemand anders wel?
Oef, wel een dure! Ik dacht dat is misschien een leuke voor een soort verlanglijst als mensen er naar vragen. Die advertentie in marktplaats is wel bij mij in de buurt toevallig…misschien kan ik die nog doorgeven aan iemand haha! Mijn man vond het al overbodig omdat we al een losse babygym hebben voor in de box… Maar deze heeft wel veel meer om mee te spelen, dus ik vond het wel een goede aanvulling. Maar oke, iets met gat in de hand en nesteldrang
Ja belachelijk duur! Misschien dat mensen het samen kunnen geven?
Voor de mensen die willen twinnen:
Deze hebben ze ook in jurkvorm (salopette). Super leuk als je een jong en meisje hebt
Het vlees is zwak. Weer een grote Zara bestelling gedaan maar het kind heeft vooral veel dunne leggings en ik moest nog winterschoenen en een winterjas hebben.
Wil zó graag duurzamer kopen en vaak gaat het goed maar vooral jasjes zijn van de duurzame merken of niet te betalen of echt niet mijn smaak…
Heb meteen maar 3 jassen besteld haha! Kijken welke het warmst is. Sowieso gaat een en ander weer terug.