Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Had stiekem wel gehoopt dat je hem een pak aan zou doen met niet zijn eigen naam maar de naam Carlos

10 likes

Hahahaha.
Ja dat zou een giller zijn :joy::see_no_evil:

Nee sorry, moet je teleurstellen :crazy_face:

2 likes

Ja ze zijn zo mooi :heart_eyes: Ik heb nu een crème kleurige teddy/wafel variant, die was nu afgeprijsd haha. Voelt lekker warm!

1 like

Nouuu lekker op dreef vandaag haha.
Ook nog gekocht:

Voor alle Little Dutch liefhebbers: Van Asten heeft 15% korting op alles van dit merk

Pimp my kinderwagen ride. Tweedehands all terrain voorwielen, voor de Scandinavische bossen en winters

(Oh de achtergrond is doorzichtig)

6 likes

Toch voor dit rugzakje gegaan!

33 likes

Dat boek is hier al maanden favoriet. Zowel bij dochter als bij mij.

@Fishing Ik ben zo door jou geinfluenced, dat er nu een tabblad met opgroeiboeken en een met die pakken openstaat.

1 like

Haha ga je geen spijt vannkrijgen!:smirk:

Welke maat raad jij aan? M. is nu bijna drie en draagt 98/104. Op de site zeggen ze maat 92, maar dat lijkt me zo klein.

Liever 1 maat “te groot”. Door elastiek bij de pijpjes (ook bij armen) sluiten ze altijd goed af! :slight_smile:

Edit: dus ik zou 98 doen haha

1 like

Die pakken hebben ze hier ook sinds een paar weken, echt heel fijn! Ik vind ze vooral wijd maar niet heel lang vallen. Is er geen maattabel waar de lengte en breedte in staat?
Ik heb ‘gewoon’ 86 genomen omdat dat de eerstvolgende maat is die ze gaan dragen en die zitten nu ruim maar niet achterlijk groot.

Had een cadeaukaart van Prenatal!

10 likes

Verder met mn baby aankoopjes. Meyco is bij wehkamp 1+1 gratis dus net een bestelling geplaatst.

2x setje hydrofieldoeken 120x120

7 likes

Niet echt een aankoop, maar ik heb van restjes stof een slinger gemaakt voor z’n verjaardag. Lekker duurzaam

45 likes

Even gekke vraag. Lees hier vaak over twinnen en ben ineens erg benieuwd of het ook mogelijk is om te twinnen met een jongen en meisje. Zie dat eigenlijk nooit maar lijkt me zo leuk! Niet letterlijk twinnen maar bijv net een ander model ofzo.
Hoor graag tips om alvast wat rond te neuzen (zoon moet nog geboren worden :joy:maar gewoon even zwijmelen voor de leuk)

Ik doe dat wel met mijn dochter en zoontje. Ze hebben vaak bij prenatal een collectie. Het is dan niet precies hetzelfde maar wel het zelfde kleuren thema. En ze hebben nu een hele leuke blauwe jurk met zwarte stippen bij de hema en dan in hetzelfde printje een sweater.

2 likes

Prenatal heeft dat inderdaad vaak, maar ik zie het ook vaak bij merken als CarlijnQ, Sproet&sprout, Mingo etc. Zij hebben dan wat meer unisex dingen of ook jurkjes met hetzelfde printje als een broek.

1 like

Haha ja hoor! Mijn baby (meisje) en peuter (jongen) twinnen ook wel eens :sweat_smile:.
Maar die hebben ook wel vaak grijs / wit / mint etc :slight_smile:

1 like

Heeft iemand tips voor fijne grote hydrofiele/multifunctionele doeken? Heb genoeg monddoekjes en gewone basic hydrofiele doeken/luiers van de prenatal (70x70) maar wil paar van die grote, volgens mij ben ik dan echt klaar met m’n lijst :crazy_face: Gewoon basic wit of grijs is prima.

Zeeman!