Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Broek en trui heb ik ook! Staat echt leuk.

1 like

Piste (viste?) elke keer net naast de pot maar vandaag niet.:balloon:Dankjeee @Unquestionable

10 likes

Deze voor 10 euro bij Zeeman. Ik vind ze normaal best duur, maar dit is goed te doen.

16 likes

Nadat ik 2 miskopen heb gedaan op marktplaats ga ik voor speelgoed maar gewoon voor nieuw, even m’n slag geslagen bij Lidl.
Net besteld, ging nog even terug naar de site om plaatjes te zoeken en nu is t meeste al uitverkocht en alles is een paar euro duurder dan een uur geleden? Heel gek.

13 likes

Wat een leuk speelgoed zeg :heart_eyes:

1 like

Is dit H&M? Ook kleine maatjes? :blush:

Vast voor sinterklaas, waarom ook niet :woman_shrugging:

7 likes

Haha dat was ik denk ik! Met een aan-foto in het winkelwagentje

1 like

Echt hé? Ik wil eigenlijk die krokodil bewaren tot iets later, dan heb ik straks nog een keer iets nieuws. Vind ik alleen stiekem jammer want ik vind het zelf allemaal erg leuk :sweat_smile:

2 likes

Heel leuk! Waarvandaan?

1 like

Zara. Zoals altijd online want mijn lievelings postbode moet ik wel te vriend houden. :wink:

1 like

Nu wil ik ook dat dierenprint setje van Zara :sob::sob: Maar heb gister al een bestelling gedaan. Ik ga het dinsdag ophalen, dus dan kan ik meteen neuzen in de winkel :eyes:

1 like

Voor de kleinste en grootste :two_hearts:

Ik heb voor T ook het zwanger en baby boek ban MAAN namelijk & van E heb ik zwangerboek van Lifestyle2love :slight_smile::heart:

2 likes

Nee Zara! Ehmmm de baby meisjes!

1 like

Hier vanaf de geboorte :kissing_heart:

Ik heb zelf heel veel gehad aan de Facebook groep “veilig samen slapen”!!

1 like

Hier vanaf het begin :blush:

Edit: Ik lig dan op mijn zij met mijn benen opgetrokken en dan mijn arm rechtvooruit zeg maar, dan leg ik de baby daar tussen. Ik zou niet de baby gewoon in het midden leggen en dan met je rug er naar toe liggen ofzo. Ook leg ik mijn anderen arm over zijn buikje zodat ik voel dat hij er nog ligt.

2 likes

En dat is ook goed he!! Als je de co sleeper fijn vindt :kissing_heart:!!

Nee in het begin rollen ze nog niet… en baby ligt tussen jou en de co sleeper in. Dus daar rollen ze dan ook niet uit :slight_smile:
Ze ligt (en hij lag) idd in een slaapzakje niet echt onder de deken nee. Zelf trek ik de deken tot m’n heup bijvoorbeeld. Of ik trek ‘m tot m’n ene schouder en dan schuin naar beneden.
(Ik moet dit eens uittekenen want @Ovenschaal had ik ook een foto beloofd van wat ik bedoel hahaha)

2 likes

Bij mij ligt hij aan beide kanten omdat mn borsten moet afwisselen met voeden. Maar mijn vriend beweegt op in zijn slaap. En als hij aan de buitekant ligt dan lig ik helemaal in het midden. De dekens doe ik niet zo hoog. En zoals ik al aangaf slaapt hij het eerste deel van de nacht wel in een wiegje! En als ik echt mega moe ben leg ik hem ook in zijn wiegje want ben dan bang dat ik te veel draai.

Als het niet fijn voelt gewoon nog niet doen! Bij mijn oudste was ik er ook voorzichtiger mee.

2 likes

Inlezen is inderdaad nuttig en mbt samen slapen ook belangrijk vind ik, toen ik er meer over had gelezen en wat vragen had gesteld aan een andere moeder voelde ik me er ook een stuk zekerder over.
Ik heb zelf overigens een bedhekje gekocht omdat het veiliger is om de baby aan de zijkant te hebben en niet tussen jou en je partner in. Ze slaapt niet iedere nacht bij ons maar ben echt blij met de aankoop, zo weet ik dat ze niet uit bed kan rollen. Heel soms leg ik haar toch tussen ons in, als ik gewoon echt niet meer lekker lig anders, dan waarschuw ik altijd m’n vriend even dat ze tussen ons in ligt. Hij gooit dan zijn extra kussen uit bed zodat dat niet op haar terecht kan komen.

Zij ligt inderdaad in een slaapzak, ik trek een extra shirt aan en trek de dekens tot m’n middel op. Haar voeten leg ik dan op mijn deken zodat ik dat niet per ongeluk over haar heen kan trekken. Kan me niet voorstellen dat ik dat zou doen maar hé, kom er toch liever niet achter dat ik het bij het verkeerde eind heb.
Overigens slaap ik wel met een kussen (wordt ook afgeraden), anders vind ik het niet te doen.

Doe wat voor jullie goed voelt maar ik waarschuw je, het is zo knus :smiling_face_with_three_hearts: Ondanks dat ik minder goed slaap met dochter in bed geniet ik er echt van, dat kleine lijfje naast me wat gelijk rustig wordt van naast mamma liggen :heart:

Edit: hier pas begonnen met 5 a 6 maanden trouwens. Snap best dat het met zo’n heel kleintje nog extra spannend is.

5 likes

Kind paste z’n pak na ruim 1.5jr niet meer.
Ik zweeeer echt bij deze pakken haha!

(Van IELM)

Maar dan zonder naam

3 likes