Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Met roze/paarse/zwarte/zilveren streepjes. Bij de Hema vandaan.

Helaas was de corduroy rok in haar maat uitverkocht, anders was ze net mij van 30 jaar geleden. Iemand tips voor een zwarte overgooier in 98/104?

2 likes

Hier sliep S sinds de geboorte in haar eigen ledikantje die naast ons bed was geschoven als een soort cosleeper (vond het onzin een cosleeper en een ledikant te kopen), en tijdens nachtvoedingen vielen we vaak in slaap samen in bed want ik voed dan liggend.

Rond een maand of 8/9 ofzo hadden we haar ledikantje op haar eigen kamertje gezet, maar ze wordt snachts nog steeds wel wakker en dan leg ik haar aan in bed en vallen we daar ook weer in slaap.

Het stoort ons niet en is voor mij minder moeite dan op haar eigen kamer voeden en weer terugleggen (dan wordt ze dus echt wakker en gaat huilen).

Ik moet zeggen ik vind het juist zo raar dat in NL kids zo snel al apart “moeten” slapen. Bijna overal anders ter wereld is het juist normaler dat het kindje juist langer bij de ouders op de kamer erbij slaapt. Geen judgement overigens hoor, maar blijft zo apart dat het cultureel zo verschil!

Plus heb het gevoel dat mensen niet zo snel durven toe te geven dat ze samen slapen omdat dat juist vaak commentaar oplevert.

8 likes

Ik ging voor mezelf shoppen. :rofl:

27 likes

Waar is die kersttrui van :eyes:

Primark! Ze hadden nog veel meer kerstdingen maar ik kon niet met zoveel aanbod omgaan dus ben snel naar de kassa gelopen. :rofl:

3 likes

Oh yaaay dan ga ik daar ook binnenkort heen

1 like
1 like

Ik hou van de CarlijnQ outlet!

13 likes

@Coco @HotMomma dank jullie wel voor de mooie ervaringen! Ben zo benieuwd hoe ik het ga ervaren. Ik wil sowieso dat de baby eerst bij ons op de kamer slaapt. Daarna zien we wel :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Aankopen van afgelopen week. Beetje random qua spullen maar zie dat ik wel in een bepaald thema heb geshopt haha

Oh en deze ook besteld, dochter is nogal bezig met cijfers en letters momenteel en fijn dat dit setje van porcelein is…

6 likes

Wat een leuke spullen! Ben meteen even gaan kijken want vind het een leuk merk maar wist niet van de outlet af :hushed:

1 like

Weet iemand misschien wanneer de webshop van de Mango wordt bijgevuld? Of is daar geen standaard dag/tijdstip voor?

Ik wilde niet meer zoveel kopen maar kon Nijntje niet weerstaan

1 like

19 likes

23 likes

Mijn geweldige record van anderhalve dag niks posten, mag natuurlijk even onderbroken worden om aankopen te showen:

Edit: vind die broek zo leuk!! Weet niet meer wie hem hier postte van de week, maar dankjewel! Dat propje van me past nergens in met haar worstenpootjes en ben die joggingbroeken wel zat :see_no_evil:

31 likes

Ohh is dat broekje ook van de hema??

Ja!

2 likes

Omg need :money_mouth_face:

2 likes

Ugh ik wil nu ook dat flared broekje!

Net mezelf vermanend toegesproken terwijl ik op de site van Lindex zat voor wat twinning items, want 7 euro verzendkosten en ook gewoon echt al veel kleren.
My mind: ‘Maar Zalando verkoopt ook Lindex :smiling_imp:
Resultaat:

11 likes