Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Voor I:

Voor J:

En nu verder met mn zoektocht naar de verrekte enfant regenlaarzen die overal uitverkocht zijn :cold_sweat:

19 likes

Omg dat laatste slofje zo alleen, heel lief

6 likes

Ik krijg die laarsjes steeds te zien in een ad van Afound, heb je daar al gekeken?

En @Ovenschaal thnx! Ik vind het zo lastig haha, je kunt altijd nog even iets bijbestellen maar in mijn hoofd moet ik gewoon alles in huis hebben nu :crazy_face: Ik vind de Koeka dekens ook heel mooi en leken me inderdaad lekker warm, ik zag er een in de aanbieding van de teddy variant dus die gooi ik denk ik in m’n wagentje! En een wikkeldeken lijkt me ook gewoon fijn idd.

2 likes

Had een zak kleren gekregen en daar zat deze super leuke jas in!!! En dr nieuwe slofjes aan van lodger (die echt nog te groot zijn, mjaaa yolo)

PS WISTEN JULLIE AL DAT HET HERFST IS?

44 likes

Hahaha dat blaadje

4 likes

Ohhhh dat jasje had J vorig jaar ook! Zo lief :yellow_heart:

1 like

Zo stylish :heart::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Na jou tip wel! Maar helaas.

Vind die serie van LD zo leuk, had al wat dingetjes ervan in het roze. Zat nu ook korting op.

26 likes

Mijn Jongste is net 1 jaar, maar toch wil ik dit allemaal hebben! :sob:
Zó leuk!

1 like

Haha, ze hebben ook leuk speelgoed voor oudere kindjes! Vind het sowieso een leuk merk en over het algemeen ook betaalbaar en er was nu 20% korting :blush:

Dat jasje heb ik gekocht toen ik echt amper zwanger was. En ze kan er nog niet eens in nu :sob: hoop dat ze even snel gaat groeien want hij is zo schattigg

1 like

Haar eerste ‘schoenen’, zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

Edit: lijken wel reuzenschoenen zo, haha :joy:

20 likes

Och waar zijn deze van? :heart_eyes: kunnen ook wel voor jongens, toch?

Tuurlijk kan dat! :grin: minimocassins.com komt het vandaan. Ze hebben ook schattige met veters voor als ze wat groter zijn, zoo leuk!

Sowieso love Little Dutch! Hebben echt heel leuk spul waar onze dochter (15m) Veel mee speelt.

@Qwerty123 mijn eerste idee voor de babykamer (toen was ik nog geen eens zwanger haha) was beetje een oceaanthema en toen was ik zwanger en kwam Little Dutch met deze lijn (bij Prenatal en Sostrene Grene hebben ze ook leuke dingetjes passend bij dit thema). Alleen toen zag ik een heel tof vloerkleed en werd het toch iets heel anders in de babykamer :joy: maar vind het echt een hele leuke lijn!

1 like

@Suikerklontje @Qwerty123 ja we hebben al best wat dingen, maar deze lijn met zeedieren vind ik echt heel leuk. :heart::ok_hand:

2 likes

Een schommelstoel voor op de babykamer :heart: Nu nog een leuk dekentje/kussentje ervoor scoren. Echt heel blij mee! Komend weekend lekker verder met klussen.

20 likes

Deze hebben wij ook, echt een topstoel! Wij gebruiken hem nu al 1,5 jaar elke avond met veel plezier :blush:

1 like