Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

@jojo van mijn man ook, maar ik ga waarschijnlijk de week voor kerst bevallen (of nog een week eerder) dus hier komtie gewoon in november al. Want jullie snappen hij kan dat niet zo goed als ik dat kan :crazy_face:

Heeft Lindex ook matchende volwassenpyjama’s? :crazy_face: ik mag zowaar voor ons allemaal een matchende kerstpj kopen! (Ik dacht dat gaat hij noooooit willen, wat kinderen al niet met je doen haha).

3 likes

Gelijk heb je! De kerstboom opzetten is echt van mij, hij gaat dan ook een halve dag weg omdat hij gek wordt van de zooi :joy:

1 like

Hier heeft hij 1 keer heel lief bedoeld vast de boom in elkaar gezet terwijl ik weg was, kom ik thuis heeft hij een hele rij overgeslagen en er 2 verkeerd omgedaan dus eerste de kleinere en erboven de grotere :exploding_head: zelfs na heel veel complimenten dat ik het zo fijn vond dat hij het merendeel al had gedaan, krijg ik dit nog ieder jaar te horen als reden dat hij niks doet “want ik doe het toch niet goed”. Uhh nee het was idd echt niet goed :joy::joy:

@Moon86 oehh ga ik daar vast kijken! Hoop sowieso in november wel op meer plekken dat ze het gaan hebben!

3 likes

Hahaha ahw hoe krijgt die dat voor elkaar

Hahaha @Suikerklontje vind het wel knap hoe je man dat voor elkaar heeft gekregen. En ik zou ook zeker extra vroeg de kerstboom zetten als je net voor kerst waarschijnlijk ingeleid wordt, hallo al die voorpret. Mijn man is ook dol op kerst en kerstboom decoreren dus we gaan lekker samen kerstballen shoppen :innocent:

Edit: verkeerde topic haha

2 likes

Haha ja geen idee. Iedere rij heeft een eigen kleurtje wat zowel aan het einde vd takken als de ring waar ze in gaan staan. Dus het is best een prestatie toch :stuck_out_tongue:

1 like

Geweldig, ook wel aandoenlijk haha.

1 like

Wolkenkussentje die echt perfect op de babykamer past (blauwe muren, regenboogkleed en in de lijsten komen ook posters met beestjes tussen de wolken), pyjama voor K. en ook nog maar een lekkere warme pyjama voor babyzus. (Zeeman)

@Moon86 herkenbaar, ik geniet echt van die sfeer. Heb nu ook al wat lampjes enzo opgehangen hoor met de herfstdecoratied (waarvan ik dacht dat ze van plastic waren en dus wel op de lage kast konden, maar blijkbaar zijn ze van piepschuim want er staan inmiddels wat tandjes in😂).

8 likes

Iemand tips voor een warme wiegdeken voor een december baby? Heb al wel twee dekentjes van katoen maar ze zijn niet echt dik zeg maar, je hebt ook van die dekentjes met teddy voering? Vind het zo lastig want het is soms ook gewoon helemaal niet koud in de winter. Maar dacht nog één echt warm dekentje dat ik dan ook in de reiswieg kan gebruiken. En trouwens, wat zouden jullie aanraden voor de maxicosi, een wikkeldeken of een voetenzak bijvoorbeeld?

Wie weet waar de broekjes over het algemeen wat langer vallen? N draagt nu al regelmatig maat 68 en dat zit dan mega ruim bij haar buik en zakt steeds af. Ze heeft eigenlijk maat 62 maar die broeken komen soms tot halverwege haar onderbenen. Ik denk dat ze dus in verhouding lange beentjes heeft. :sweat_smile: Iemand tips?

Name it!

Edit: oh wacht dat is wel meer de jeans, weet niet hoe dat in de kleine maatjes zit.

1 like

Wij hebben een winterdeken van Little Dutch, pure and soft geloof ik? Heel lekker zacht en dik en warm.

Ja in maxi cosi kan je zo’n warme wikkeldeken erin doen waar die gordels doorheen kunnen en dan kan je het over de baby dichtvouwen. Lodger heeft ze maar veel andere merken ook. Vind ik praktischer dan een jasje aandoen etc.

Noppies al geprobeerd? Misschien had mijn baby korte dikke pootjes maar die waren hier altijd een kilometer te lang.

1 like

Ik vind de wiegendekentjes van koeka erg fijn en warm. Wij hebben denk ik de Oslo, met teddy voering en de welbekende wafelstof.

En ook ik vind een wikkeldekentje veel makkelijker dan jasjes of voetenzakken.

@Neverland Wij hadden ook 1 Noppies legging broekje cadeau gekregen en was voor mij zoontje ook veel te lang. Verder zelf nooit wat van gekocht, dus ik weet niet of dat voor al hun broekjes geldt.

2 likes

Ja bij mijn lange slungel past alles van Noppies ook altijd goed (laatste keer gemeten was ze 72 cm lang en 7 kg, ze kan rond haar middel nog 56 aan maar qua lengte heeft ze wel 74 nodig). H&M zit bij ons verrassend genoeg ook altijd goed, NAME IT vind ik ook fijn en ZARA is echt een drama.

1 like

H&M en Lidl.

1 like

Heb geen kind maar wel een nichtje dus kon deze geweldige jas niet laten liggen

17 likes

Ik moet me echt inhouden om niet teveel voor de baby te kopen, eerst maar eens afwachten of alles goed is en gaat. Maar we hebben in ons hoofd de babykamer al ingericht en dit leeuwtje past er echt te schattig bij en hij lag alleen in de stellingkast en dat vond ik zó zielig dus heb ik hem gekocht. O, hormonen

28 likes

Levert vast wel karma punten op :stuck_out_tongue_winking_eye::heart: