Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Haha jaaa de vreetjurk! Dankzij jou ook een standaard woord hier :joy::grinning:

Wij hebben trouwens twee van deze https://www.wehkamp.nl/bibetta-mouwslab-safari-terra-cotta-16036837/?CC=bibetta
En die gebruiken we om en om. Ik vind ze heel handig omdat ze ook een opvangbakje hebben.

Ik ben een beetje bijlezen maar ik heb juist bewust niet wat wanneer moet gebeuren qua ontwikkeling. Grofweg een beetje maar ik wil helemaal niet weten wanneer welke “sprong” is en wat ze dan allemaal moet kunnen. Juist omdat het gewoon echt verschilt per kind en als t echt niet goed is dan ziet t consultatiebureau dat wel.

Ik heb helemaal geen zin om mezelf druk te maken dat ze nog niet loopt ofzo als ze voor de rest het wel naar dr zin heeft.

5 likes

HAHAHA IK GA STUK! Die kende ik nog niet :joy::joy::joy::joy::joy: love dat woord

Thanks! Zo sta ik er nu ook in :blush:

Zo schattiggggf

13 likes

@Zitzak Kom je meeeeeee met de politieeeeee, vang de boevennnnn en neem ze meeeee, ja!

Echt tot in je nachtmerries. Maar die kleintjes vinden het super.

2 likes

Zo leuk!! Is die ook van Zeeman?

Yessss!

Omg die ging laatst om half 11 savonds spontaan aan. Wajoh schrok me helemaal dood.

2 likes

8 likes

Leuke kleurtjes gekozen!
Ik heb laatst een set met 7 bibs spenen bij Bol besteld. Alleen daar zitten natuurlijk altijd kleurtjes bij die je zelf niet zou kiezen. :sweat_smile: Die liggen mooi standaard op de opvang nu. :joy:

Dank je! Haha prima oplossing toch. Hier liggen ze door het hele huis en in verschillende tassen :joy:

Godver… lindex heeft weer korting

Deze omg:

7 likes

Die vind ik ook zo leuk :heart_eyes: durf alleen nog niet te gokken welke maat hij dan past…

Precies dit, ben nu aan het twijfelen. 62 of 68… ze zit nu in 56/62. Weet iemand hoe die pyjama’s vallen?

Groot!

1 like

Ik heb ze nu ook in maat 50 en maat 56, ik vind dat ze goed op maat passen. Omdat ze met ritsen zijn, vond ik het wel lastig om toen 50 een beetje krap werd, E’s linkerbeen in de broekspijp te krijgen. Dus ik zou dan misschien voor iets groter gaan, dan weet je zeker dat ze het aan kan. Maar ik moet ook wel bekennen dat ik niet zo’n moeite heb met een klein beetje oversized bij een baby

1 like

Hmm ja maakt me inderdaad ook niets uit als ze die kerst pyjama langer aan kan😍

Haha ik heb ook al 2 kersttruien in huis :face_with_hand_over_mouth: zou het liefst morgen de kerstboom zetten, kan wel wat gezelligheid gebruiken haha

1 like

Heerlijk! Van mijn vriend mag het pas na sinterklaas :thinking:

Lindex valt echt heel groot!

1 like