Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Een zwart herfst winter pakje. Elanden zijn bruin (niet glitter)

19 likes

Spannende aankoop maar niet heus.

7 likes

Wel een goeie! Althans, hij wordt hier twee jaar later nog steeds dagelijks gebruikt.

1 like

Nieuwe schoenen van H&M😍

6 likes

Leuuuuuk! Ik had zulke vorig jaar van nike gekocht. Maar ze waren veel te hard en stug, dus hij wilde er nooit op lopen. Zo zonde :sob: Hopelijk zijn deze wat soepeler :crossed_fingers:

1 like

Iemand ervaring met de webshop La Redoute? Ik zie daar super veel leuke kinderkleding, en best wel aan de goedkope kant.

Is dit om water te geven? :flushed:

Oh chill! Thanks :slight_smile:

Ja! En slappe/lauwe thee mag vanaf nu schijnbaar ook.

(Voor alsnog heeft hij hem alleen vanaf z’n dienblad op de grond gegooid dus geen illusies)

Ok ik heb al mijn principes ten aanzien van hysterisch plastic speelgoed aan de kant gezet en voor 30 euro een shitload aan Toet toet en Zoef zoef spullen gekocht via MP. Letterlijk een verhuisdoos vol banen, garages, auto’s en dieren.

Net een baan gebouwd met een deel van de spullen en ik ben plaatsvervangend excited voor als ze morgen beneden komen (ook erg leuk met een balletje btw, en maakt een stuk minder herrie. Dus misschien zijn alle auto’s morgenmiddag ‘kapot’ als het geluid me de keel uit hangt):

27 likes

Ohhh haha wist ik niet.

1 like

Oke dit is allemaal echt veeeel te groot. Zo jammer! :sob:

Moet verzendkosten betalen om het terug te sturen, vind ik stom want ik hou dus niets. Dus misschien kan ik er hier iemand blij mee maken? Valt allemaal denk ik als (een ruime) 92. En K heeft nu 80/86 dus no way dat hij dit richting kerst aan kan haha!

Kwaliteit is echt top. Kan extra foto’s sturen als iemand interesse heeft! let me know.

Awhh, dat is zonde zeg. Mijn ervaring is ook dat NEXT echt groot valt. Ik koop vaak de broeken ook in huidige maar dan op de groei, omdat ze meestal al te lang zijn.

1 like

Ikea bestelling geplaatst:

2x deze lijst voor de posters voor V. die ik laatst plaatste

Deze voor bij V. op de commode, zodat ik niet steeds vol het licht aan hoef te gooien als ik een luier verschoon in de avond

En deze voor de peuter

6 likes

Wat een ontzettend leuk lampje!

Aan de kant ik kom eraan, snel op weg naar het ziekenhuis! Ik ben Ans Ambulance!!!

Bereid je voor op catchy liedjes die je voor altijd mee kunt zingen.

6 likes

Ja, vond ik ook! Was nieuw bij ikea.

1 like

Next valt eigenlijk altijd als de tweede (bijvoorbeeld 86-92) maat. Dus als maat 92 in dit geval.

Dat lampje ga ik ook kopen! Wij willen graag een bosthema in de babykamer, dus die past er perfect bij. Echt heel schattig. :heart_eyes:

1 like

Wat een gezellig lampje!

1 like