Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ik ben heel blij met deze! Dus mocht je hem nodig gaan hebben, heb je er vast veel ‘plezier’ van.

1 like

Baby begint steeds meer te spelen met dingen, dus deze maar besteld. Vind hem helemaal leuk met het moestuin thema, hopelijk vindt m’n baby hem net zo leuk

29 likes

Ik voel me net mijn man die een nieuwe gadget heeft gekocht haha, ik heb echt heel veel reviews opgezocht en ik zat zo te twijfelen tussen deze en de vorige versie. Maar dan zou ik bij gebruik alleen maar denken aan alle features die de vorige versie niet heeft :’)

2 likes

Deze babygym is echt heel mooi zeg! Goede smaak heb jij!

1 like

Oh deze zag ik ook bij de Ballingers (niet te verwarren met de NL knockoff :joy:) op YouTube, zo leuk!

Gaat bijna naar een nieuwe maar, dus tijd voor nieuwe garderobe!

25 likes

Heel mooi!

zondag bij prenatal besteld, morgen komt het al binnen :hushed:

Dit wil ik ook! Vind ik heel leuk om te zien.

Samenvatting

31 likes

Wat een mooie bos haar :heart_eyes:

2 likes

Ahh wat cuteee :heart_eyes: en wat lief dat ze Sophie al zo goed vasthoudt, dat doet E nog helemaal niet :worried: die heeft nog bijna altijd zijn vuistjes gebald, of hij trekt aan mijn haar

@DarkwingDuck zooo leuk! Waar is die van?

@Nefertiti de oude heeft nog een open systeem, dus mocht je hem maar kort gebruiken bijv is deze ook een betere keuze, want dan kan je hem nog goed verkopen. Ik heb mijne (2 weken gebruikt) verkocht voor 170 euro

2 likes

Ooh ik ben heel nieuwsgierig naar het merk!

@Moon86 ik had op een gegeven moment een andere maat schilden nodig (mn tepels waren kleiner geworden na een maand of 7 ineens :joy: ) en heb toen ook die flexschilden gekocht (passen namelijk op de oude connecteren) en zoveel fijner idd :ok_hand: weet niet wat je nu zelf wil, maar mocht je je oude kolf weer gaan gebruiken straks zeker de moeite waard om dus even voor die paar tientjes nieuwe schilden te kopen. (@Nefertiti ik zou ook de nieuwere versie kopen dan idd! Goede deal nu ook).

1 like

en @Suikerklontje

Het is deze van Skip Hop!

1 like

Dit was een lucky shot hoor, normaal grijpt ze ook naar mijn haar of trui :blush:

1 like

Gelukkig :sweat_smile: ik word dus nu al zo’n onzekere moeder die denkt dat haar kind achterloopt. Baby is 2,5 maand oud :zipper_mouth_face:

Nergens voor nodig :kissing_heart: ik weet juist helemaal niet wat normaal wanneer moet gebeuren in ontwikkeling… vind ik soms ook stom van mezelf :thinking:

Dat is niet stom, want niemand is hetzelfde. Ieder kindje ontwikkelt anders. De een is sneller met lopen, de ander met praten en de ander weer met fijne motoriek. Als ze 4 zijn en naar school gaan kunnen ze het allemaal, de leerkracht ziet niet wie er als eerste kroop of liep of weet ik veel wat. Wel wie er van huis uit normen en waarden mee heeft gekregen :wink: (uitspraak van vriendin die voor de klas staat)
(@jojo)

@DarkwingDuck thanks, leuk merk, kende het nog niet sla het ff op!

@Moon86 oh dat zou ideaal zijn idd :ok_hand:t3:

6 likes

Mooi gezegd!

Thanks, zo moet ik er inderdaad gewoon naar kijken. Maar word soms zo onzeker van niet weten wat ‘normaal’ of gemiddeld is, en hoe veel je dan bijvoorbeeld al moet aanbieden qua speelgoed, of oefenen qua bewegingen. Maar ja, loslaten is veel beter. Ik denk dat we het vanzelf merken als hij ergens behoefte aan heeft, en tot die tijd houd ik gewoon regelmatig Freddie boven zijn hoofd om te kijken of hij hem al zelf vast wil pakken haha

3 likes

Ik heb net de nieuwe wereld van babypijamas ontdekt, ik ging er een beetje vanuit dat ze zo mini ook wel in rompers sliepen oeps.

En ik kijk ontzettend uit naar kerst met baby, ik check ook elke dag de lindex website op te kijken of ik dat kerstpakje eindelijk kan bestellen haha

6 likes

Die pyjama heeft K. ook. Had ze aan toen ze net was geboren en nu heb ik hem weer gekocht in haar huidige maat, kan ze straks twinnen met der zusje hihi.

Afhankelijk van het weer en hoe warm het binnen is kunnen ze prima in alleen romper slapen hoor :slight_smile: Of gewoon de kleertjes van overdag, zeker in het begin zijn dat vaak toch zachte kleertjes. Wij deden wel vanaf het begin 's avonds een pyjama aan, vond ik gewoon leuk haha. Mocht je een Primark in de buurt hebben, die hebben ook hele leuke 3-packs met pyjama’s voor een prikkie! En met voetjes eraan en bij de mouwtjes kun je het eventueel omvouwen tot wantjes :slight_smile: Oh en zeeman natuurlijk :stuck_out_tongue:

Ik heb ook helemaal zin in kerst. Lekker cocoonen met zn 4en en allemaal in matching PJ’s haha. Denk dat wil mn man nooit, maar hij zij is goed bestel maar! Yay! Hopelijk komt er snel een hoop leuks online.

3 likes