Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Dat kan ook hoor, of ja in kleertjes dan als het december is haha. Ik heb zelf ook nog geen pyjama gekocht, maar ze zijn wel heel schattig! Oh wat @Suikerklontje zegt dus haha.

Bedankt voor de tips! Ik heb van het forum echt al zoveel geleerd! Ook @Qwerty123!

Jaaaaa matchende pjs wil ik zo graag maar heb m’n man nog niet overtuigd :pensive: misschien bestel ik ze wel gewoon dan doet ie m vast aan :joy:

2 likes

Haha nou mijn man is daar normaal ook totaal niet van, vind foto’s ook verschrikkelijk (goeie vrouw heeft hij uitgekozen, ik fotografeer als werk) en als we dan foto’s maken doet hij met pijn en moeite iets anders aan dat het een leuk geheel is. Dus dit verbaasde me eigenlijk heel erg :joy: er is dus nog hoop :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Probeer echt je kindje niet te vergelijken met andere kindjes. Echt elk kindje heeft zijn eigen ontwikkeling.

Kom ik weer met mijn verhaal haha maar mijn zoontje kwam ‘pas’ in beweging toen hij 13 maanden was toen ging hij tijgeren en toen hij 21 maanden liep hij. Nu is hij bijna 2,5 jaar en is daar echt niks van te merken ten aanzien van andere leeftijdsgenootjes en hij is dol op voetballen. Het was en is een super makkelijk kind die alles wel best vond en het liefst lekker op zijn rug lag, hij was ook echt het lievelingetje van alle leidsters op het kdv, daardoor kwam hij helemaal niet in beweging want ze gaven hem alles :joy: Als hij omviel als hij zat bleef hij gewoon liggen haha hij zag geen noodzaak om te proberen weer te gaan zitten.

Lang verhaal kort ze doen het allemaal op hun eigen tempo de ene snel de andere langzaam alles is goed en lekker van genieten. Ze worden zo snel groot.

10 likes

Buit van de kringloop. De houten vrachtwagen (met diertjes die door de vormen kunnen) en de kralen zaten nog in de verpakking zelfs!

De echte topper staat niet eens op de foto, nl een Tripp Trapp voor 15 euro. Hij is wel helemaal kaal en behoorlijk beschadigd dus ga er een diy projectje van maken.

33 likes

Die puzzels zijn super leuk! Jaloers!
Bij ons altijd alleen maar troep.

1 like

Winterjas

8 likes

Mooie wagen!

1 like

Ben er ook blij mee! Hij rijdt lekker soepel en licht.

1 like

Mooi! Die luiertas heb ik ook, lijkt me heel handig met al die vakjes!

Oh toevallig! Mooi prijsje had ie ook haha. Jaa die vakjes :smile::ok_hand:

Als ik iemand kan blij maken met die luiertas in het zwart, laat het weten! Stuur hem zo op tegen verzendkosten. Moet wel zeggen dat mijn versie van Ali komt.

Maar ik gebruik hem dus nooit. Pak m’n Studio Noos tas liever.

Hij is vanmiddag bezorgd, zo’n leuk jasje. :smiling_face_with_three_hearts:
J wilde hem meteen aan en heeft een uur binnen gelopen met de capuchon op, voor we naar buiten gingen. :joy:
De stof is afneembaar als er in plassen gestampt is. Echt een perfect herfstjasje!

2 likes

Omdat ik hem nu al 2 dagen in naveltruitjes spot:

Allebei C&A

16 likes

Als ik hem mag zou dat heel tof zijn, gebruik nu de luiertas van de kruidvat maar die is te klein voor wat ik allemaal mee zeul

Natuurlijk! Ik stuur je even een PB!

Jajajajaaa het kan :blue_heart:

Alleen zag ik voor meisjes veeeeeel meer leuks. Dus nu wil ik nog langs de prenatal en n babywinkel in de buurt

31 likes

Oooooh dat pakje van de hema :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: prenatal hebben ze ook veel leuks in die kleurtjes :ok_hand:t3:

1 like

Ohhhh krijg je een jongen? :smiling_face_with_three_hearts: :blue_heart:

1 like

Oooh die pakjes zijn zoooo leuk he! K. had de groene variant In 68 en die stond haar zo leuk. Kaj niet wachten tot der zus die past. Heb laatst heeeeel erg staan twijfelen over de petrolblauwe variant in een kleinere want die vond ik ook heel erg leuk. En dan met of een lichtroze mutjes/slofjes of dat roodbruine erbij zoals op die andere foto’s van jou,

3 likes