M is 15 maanden en heeft ook al wat kleding in 92! Zeker als t wat kleiner valt. Hij is inmiddels ook al 85 cm lang haha
Superlief ! Maar heb al een andere pyjama meegenomen en hoop dat ze de maillots dit seizoen nog wel een keer bijvullen moet gewoon vaker even binnenstappen want het zit vlakbij
Ik had al een paar keer op social media reclames voorbij zien komen van Zalando, en elke keer van een jasje waar ik op slag verliefd op was.
Maar elke maat, ook die van J, was uitverkocht. Toen heb ik zowel op de site van Zalando als op die van het merk een seintje ingesteld, mocht maat 98 weer online komen.
Doe ik wel vaker, maar regelmatig vis ik alsnog achter het net omdat iemand mij voor was. Maar vandaag niet! Ik zat toevallig achter mijn laptop toen ik de mail kreeg dus ik heb hem meteen besteld. Ik vind de print zooo schattig.
Haha lijkt me zo heerlijk, eindelijk meer keuze. Zag trouwens dat zij ook dr Martens draagt, heeft ze daar haar eigen maat in? Ik heb voor Q maat 22 staan, maar kan niet voelen of ze goed zitten haha.
Ze heeft ze in maat 23, ik denk dat ze nog wel wat ruim zijn bij de tenen maar ik kan het ook niet zo goed voelen haha. Ze vallen in ieder geval niet klein. Ter vergelijking, ze heeft vans (Q. ook toch?) in maat 22 en die passen nog, maar worden al wat krapper.
Ahhhh niks in 98 in die pompoenenprint. Vind het echt een geweldig printje en J zou de ‘pampoenen’ ook zo leuk vinden.
Jammer! Misschien komt het nog op Zalando! (Staat er nu nog niet op, net even gekeken) Heb daar vd week ook eindelijk een pyjama in N’s maat kunnen bemachtigen.
Lief dat je gekeken hebt! Ik ga het in de gaten houden.
Hahaha ja zou een beetje lullig zijn om iemand blij te maken met een dooie mus.
Ik ben vanmiddag gezwicht voor de knabbel en babbel pyjama
Haha dan gaan ze echt goed gelijk. Q. heeft zijn Vans in maat 21, maar dat wordt nu inderdaad ook langzaam wat krap. Toch die dr Martens maar vast eens een keer aandoen dan.
Zo jammer!! Hopelijk komt het dan nog op Zalando!
Mijn dochter heeft exact dit aan maar dan met overgooier van zeeman
Ohhh zo leuk ik wil een ‘‘What is my kid really wearing today?’’ topic.
Hahaha ik ben voor! Allemaal de overgooier/het streepjestruitje/forumtrend net anders gecombineerd.
Volgens mij bestaat die al!
Oh kan m niet vinden. Dan dacht ik t alleen haha
Ik heb dit sexy product gekocht:
Op Amazon
Nu 200 euro ipv 270 wat verder de goedkoopste was. Ik ga hem gewoon niet openmaken tot ik het nodig heb. Met vergoeding erbij is het maar 120 en voor dat bedrag kan ik het wel verkopen.
Jaaa dat wil ik!!