Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Goeie deal! Ik zit al zo lang te twijfelen over dat truitje haha. Alleen ik heb een truitje die er precies op lijkt maar dan met groene streepjes. Maar nu zie ik hem weer en denk ik ik wil ik wil :joy:

1 like

Ahh dit had N. ook allemaal. Was zelfs zn geboorte mutsje! :smiling_face_with_three_hearts:

Dit shirtje vond ik zo fijn! Is hier echt afgedragen. Dus @Suikerklontje kan je prima halen ook al heb je al een andere kleur. :smiley:

4 likes

Kwam er met aankleden achter vanochtend dat K. nog 1 maillot heeft die nu past en gezien ze bij de Zeeman fijn en goedkoop zijn en ik daar langs kwam vanochtend op weg naar huis…

Linker pyjama voor K., rechter voor der zusje in maat 50. Hoop dat ze die straks past (K. was groot maar Zeeman 56 was haar echt veel te groot nog), kunnen ze in december lekker matchen. En ze voelen zoooo lekker zacht!

En gezien ik nu steeds halve wasmachines moet draaien zodat ze schone lange mouwen shirts heeft. En hoe leuk is die gestreepte onder der zwarte overgooier met die maillot erbij :ok_hand:t3:

@DahliaDavin ik moet bij prenatal nog een nieuwe jeans voor K. halen in een grotere maat, dus zal dan toch nog maar eens gaan kijken :stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

Leuk nu hebben weer veel kindjes hetzelfde shirtje van de zeeman!
Heb ‘m vandaag aangetrokken met die zwarte overgooier van de Hema en maillot…

Maar ik heb zojuist geknoeid op dr hahaha :joy::joy: dus alles ligt al in de biotex.

1 like

Volgens mij is mijn kind best groot. Hij is bijna 16 maanden en zit in maatje 92 :grinning: moet soms iets omslaan maar niet écht. Hij kan wel nog niet lopen dus dat ziet er heel grappig uit, zo’n reuzenbaby wiebelend aan de bank. Hoe zit jij qua maat nu @Unquestionable en @Boppie?

Oke ik ga vanmiddag toch ook maar even naar de Zeeman :see_no_evil: dat gestreepte truitje en dat pyjamaatje :heart_eyes:

1 like

Die gestreepte hebben ze ook nog in een andere kleurencombi met meer geel/blauw erin. Ook heel tof, maar ze heeft al wat dingen in die kleuren

1 like

Hier ook maat 92, maar wel met omslaan van mouwen en broekspijpen. Ze loopt wel al een tijdje, maar ze is nog steeds een lekker spekkie. Ze past ook nog af en toe in maat 86, maar van Zara oude collectie (gekocht toen voor oudste dochter) zit maat 92 perfect. Maar daarvan zijn de pijpen dan ook korter dan de collectie die je nu koopt in maat 92 (Zara en rare maatvoering …)

Foto met alles omgeslagen 😅

5 likes

Mijn kind wordt in december 3 en zit net in maat 98 :joy:

2 likes

Maar opzich maakt het toch niet uit hoe ze op de curve zitten, zolang ze in deze eerste 2 jaar maar hun eigen curve netjes volgen. Althans, dat is wat ik dacht. S zit al sinds ze 3 maanden is boven de gemiddelde curve, maar volgt wel fantastisch haar eigen curve en is nu bovengemiddeld lang

Dst truitje had ik ook in een maatje 50 :heart_eyes: ik wil een nieuwe baby om er weer in te passen :innocent: was zo schattig. Goeie score!

4 likes

Onze dame is nu 15,5 maand en zit net in maat 86. Qua tshirts e.d. heeft ze dat echt nodig, maar broeken moet ik omslaan. Zitten bij de taille wel goed, dus denk dat ze net als der mama relatief korte benen heeft (op de echo’s had ze steeds hele mooie lange benen en bij mn man in het gezin hebben ze allemaal lange benen), maat 80 broeken paste ze nog redelijk, begonnen hoog water te worden maar merk nu sinds een week of 1,5 dat het kruisgedeelte te klein wordt voor der en het daardoor niet meer mooi zit/steeds afzakt.

In het begin ging ze hier kei hard qua maten in vergelijking met haar leeftijdsgenootjes, maar vanaf maat 74 is het wat langzamer gegaan.

1 like

Hier is ze twee jaar en maat 86, heel soms 92. Grappig hoe dat kan verschillen he. Ach zo lang ze hun eigen curve volgen is het sowieso goed toch :blush:

1 like

Ah op die manier, ja dat is dan wel handiger vergelijken misschien

Haha ik heb geen idee van zijn curve. Dat wordt volgens mij helemaal niet bijgehouden hier. Geen idee wat hij nu weegt of hoe lang hij precies is :smiley:

Mijn zoontje van 13 maanden draagt maat 86/92. :sob: En van z8 zelfs als 92/98 :sob::sob::sob:

1 like

Haha hier hetzelfde! Toevallig van de week bij CB geweest, hij weegt 11.5 kilo en is 86.5 cm haha.
Vind het alleen met schoenen irritant, in maat 21/22 is nog zo weinig echt leuks te vinden.

Oh dan lopen ze echt best gelijk, L was dat ook met de 2 jaar check bij het cb! Alleen heeft ze grotere pootjes :grin: ze heeft maat 23.

1 like

Zeeman heeft nu zulke leuke dingen ! Maillots waren helaas allemaal uitverkocht bij mij, alleen babymaten nog heel veel, en de Bambi pyjama waar ik voor ging ook helemaal uitverkocht :pensive:

Bij ons nog best veel. Ik kan morgen wel langsgaan als je wilt. DM me maar als je wilt