Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Mijn baby is ook niet zo groot. 9.5 maand en maat 68/74. 74 is vaak nog veel te lang.
Heel lang in maat 62 gezeten.

Maar ik ben ook maar 1.65 en man beweert 1.79 te zijn (is hij volgens mij niet :shushing_face:) dus verwacht ook geen lange/grote baby.

5 likes

Hahahaha mannen en hun lengte :joy:

2 likes

Alles moet zo lang mogelijk :woman_shrugging:

2 likes

Net bij Prenatal kleding besteld, zal het dit keer ook 1 maand duren :joy:

:joy:

1 like

Ik denk inderdaad ook dat het maar net is hoe de vetjes verdeeld zijn haha, en verschilt ook zo per kledingstuk. Want E weegt nog geen 5 kg dus wat dat betreft zou maat 62 denk ik echt nog veel te groot moeten zijn. Maar het is inderdaad gek om je baby (zo snel!) groter te zien worden. Zal bij jou wel helemaal zo zijn omdat je haar natuurlijk echt heeel mini hebt meegemaakt.
Is er eigenlijk een omslagpunt waarop ze zeggen: nu maakt de ‘achterstand’ door vroeggeboorte niet meer uit, en zou ze dus ongecorrigeerd net zo groot moeten zijn als een aterm geboren kindje? Of halen ze dat pas heel laat of helemaal niet meer in?

Kruidvat heeft komende week houten regenbogen in de aanbieding die lijken op die van Grimm’s, voor €7,99.

14 likes

Heb je nu wel vast aandelen genomen? Zou jammer zijn als je er net als de Freddie tip niet aan verdient :rofl:

1 like

Shit wéér niet aan gedacht :crazy_face:

1 like

Jep ik heb ze al, zijn leuk en mooie kwaliteit :smile:
Waren een paar weken terug al te koop, toen 1+1 gratis geloof ik, of 2e 50%.

1 like

Oh dat is helemaal een goeie deal zeg!
Ik vind die met pastelkleuren erg mooi.

Voor A.

Voor N.

En dit voor E.

afbeelding

9 likes

Volgensmij is die deal er nu weer als ik de folder zie?

1 like

Oo leuk, ik was de vorige keer te laat! Ik zie ze alleen niet meer op de website staan. Hopelijk liggen ze dinsdag wel in de winkel.

1 like

Goede vraag! Ik weet het niet zeker maar in het ziekenhuis bij ons zeggen ze dat de meeste kinderen zo rond hun 1.5 à 2 alles ingehaald hebben. Ook qua ontwikkeling zeg maar. Qua groei zit N voor een prematuur bovengemiddeld en voor een aterm zelfs ook bijna op gemiddeld.

1 like

Ja, vaak zijn er tot twee jaar (na uitgerekende datum) follow-up onderzoeken, soms ook nog met vijf jaar (@jojo). Dat is iig in een academisch ziekenhuis waar ik gewerkt heb, weet niet of dat algemeen zo geldt.

2 likes

Oh, dankje! Die ga ik alvast halen voor Sinterklaas.

1 like

Ik moest aan jullie denken toen ik bij de action was net.

Voor wie er wil twinnen met z’n kind:

7 likes

Aanvullende tip: Van 13 tm 18-10 is het weer 2e halve prijs! op alle speelgoed bij kruidvat!

Werd paar weken terug verrekend als 25% op het totaal van beiden dingen dus niet als goedkoopste voor de helft, hopelijk is dat nu weer want scheelde mij een paar euro meer :slight_smile:

2 likes

Aankoop via vinted :clap:t2:

3 likes