Wij gebruiken eigenlijk altijd de schorten van de IKEA, maar die van de zeeman vond ik zo leuk. Helaas.
Die jij laat zien gebruikt een vriendin van mij voor haar kindje. Zij volgen de raplay methode. En zij vindt zo’n stoffen ideaal.
Maar haar kindje kwijlt ook bijna niet …
@Zitzak @LunaLovegood thanks beiden!
Die van ons kwijlt aardig haha dus dat voorspelt niet veel goeds. Onze wasbare luiers zijn ook van bamboe stof en daar komt niet zomaar iets doorheen maar dat is natuurlijk veel meer lagen. Jammer dat ik niet ff kan voelen eerst hoe dik die stof dan is.
Wij hebben ook van dit soort stoffen en doen daar dan nog haar mushieslab overheen. Of een hydrofiel van 60x60 eronder geknoopt. Ze gaat soms wat voorover over het blsd hangen (half overeind) en dan zit er eten aan de onderkant van die slab dus dan zat het alsnog op der kleren. Hebben eigenlijk zelden eten op haar kleren. Als we soep of iets met tomatensaus eten doe ik vaak wel haar shirt uit uit voorzorg
Ik wil die strandset zo graag
Wanneer ga je eigenlijk over van rompers naar hemd&onderbroekje?
Wij zijn overgegaan toen rompers maat 86/92 te klein waren. Dus vanaf maat 92 ongeveer
Ik ben pas begonnen met hemd en boxer toen ze zindelijk werd. Ik vond de romper te schattig om eerder over te stappen
Beide van name it
Bruine vestje heb ik al in 56 en die staat zooo leuk dus heb maatje groter alvast gekocht (heb echt het idee dat ik een mini baby heb dat ze dit nog past).
Hahaha oeps ik heb laatst een hele voorraad rompers in 92 en 98 gekocht voor J.
Dat ouderschap is leuk maar het grootste gedeelte van de tijd doe ik maar wat.
Ze past nog in 56??
Vallen ze aan de grote kant? Superleuke vestjes
Haha ja erg hè? Wel maar een paar rompers van Lindex waar ze nog in past, die hebben zo’n dubbele rij drukknopen. Dat bruinrode vestje past nu perfect in maat 56 dus die valt sowieso wel ruim!
Ach je hebt wel plezier van je kleertjes. Leuk toch zo’n mini. N groeit overal in de kortste keren uit. Sommige dingen in 62 passen al niet eens meer.
Wowww wat groeit ze snel! E zit nog zo ruim in maat 62 dat ik denk dat nog wel ff blijft geen idee waar ze dat gewicht laat want ze groeit wel. Ach idd kan ze lekker lang alle kleertjes aan!
Zo wij zijn grotendeels alvast klaar met inkopen doen voor haar 1e verjaardag en sinterklaas voor beide kids.
dino tekensjablonen
L is bijna 5,5 maand en zit sinds een weekje in 62 die heeft ook zolang 50 nog moeten hebben.
Hier ook. Ze had echt een mega groeispurt. Ze zat amper in maar 62 of de pijpjes werden al te kort.
Ze is nu 5 maanden en draagt al een maand maat 68. Morgen meten een wegen bij het consultatiebureau. Ben benieuwd.
Hema heeft eventueel ook nog rompers in 98/104 hoor ik ga ook pas over om hemdjes na zindelijkheid, rompers houden de rug/buik zo lekker goed bedekt
Mijn oudste heeft rompers maat 98/104 aangehad hoor! Ze is nu 3 en paar maanden zindelijk. Ik vind bij rompers indd fijn dat de rug lekker warm blijft. Gisteren waren we op het strand en bij haar voelde ik steeds een stukje rug als ik d’r neerzette en bij de jongste niet, want die heeft nog lekker een romper aan.
E (9 weken, maar 2290 gr bij geboorte) past nu sommige dingen in maat 56 al niet meer zo grappig hoe dat verschilt
Haha het is ook zo gek met die maten. N is nu 5 maanden oud (3 maanden gecorrigeerd), 62cm en weegt nét 6 kilo maar toch draagt ze al best wat broekjes in 68. Zal ook wel met bouw te maken hebben. Doet er verder ook helemaal niet toe maar stiekem wil ik gewoon dat mijn baby voor altijd klein blijft. Dit is te confronterend haha.