Hahahaha zo cuuuuuute
Welke insta?
Deze fantastische jas van Petit Louie voor 15 euro, in de samplekraam op de Noordermarkt. De voering is van satijn, kan niet wachten om hem aan te doen bij haar (ze zijn een weekend uit logeren)
Ik heb de voetenzak en de rest binnen.
Wat een mooie kwaliteit!
Muts is wel iets te groot nog en ze lijkt een kaboutertje.
Is dat op die laatste foto een knoeishirt?
Ja! 2.99, ga hem straks uittesten.
Oeh! Laat even weten, ben ook nog op zoek naar zo’n ding
Pas op met dat schort in de wasmachine! Ik had hem op 30 graden gewassen en de binnenkant ging helemaal aan elkaar plakken en de 2e keer liet de binnenkant los en bleef aan de rest van de was kleven
Oh goed dat je het zegt, was eigenlijk van plan hem gewoon af te spoelen onder de douche of zo
Dat is een beter plan inderdaad.
Ik wil die ribshirts met gekleurde streepjes ook! Alleen hier bij ons hebben ze niks in de zeeman laatst dat paarse setje legging en top in ribstof ook niet
@tijgerlelie goedgekeurd! Ze heeft wel het hele schort afgelebberd maar wat er onder zat bleef schoon!
Ja hier ook, binnenkant liet los en schort was daarna onbruikbaar, alle vlekken kwamen er doorheen en op de kleding
Oh wat bijzonder. Ik heb hem ook en ook gewassen, maar niets mee gebeurd. Wel goed om te weten!
Je hebt ook van die stoffen knoeishirts, denk je dat zoiets handig(er) is? Neemt wel meer vloeistof op. Wel meer wassen. Of is zo’n plasticen wel fijner?
Wij noemen ze vreetjurk en kunnen echt niet meer zonder we hebben er 3!
Hahaha vreetjurk i love it, ik ga er ook nog een paar halen en de term hier introduceren.
Nee ik zou geen stof nemen, want als dat nat wordt en verzadigd is gaat het door op de kleding er onder.
Wij hebben die van Done by deer, die zijn van een soort tafelzeil en zijn makkelijk met een doekje af te nemen en blijven perfect in de was