Wat een goeie vondst!
Ik ga zo rennen
Omg ik baal zo dat mijn baby hoogstwaarschijnlijk na kerst wordt geboren. Ik kan niet wachten tot ik allerlei kerstpakjes en truien kan kopen
Ik wil alles
Doei geld.
Ik heb al een voetenzak van baby’s only maar die is helemaal van zachte stof. Als beetje regent in het zitje ben ik bang dat het snel doorweekt. Als ik regenkap vergeet oid.
Oke misschien smoesje, het is gewoon mooi en ben geinfluenced hier.
En ga zo naar de zeeman voor bambi pyama en zwart shirt voor mezelf met tijgerkop. Door die Helmond insta geinfluenced.
Had ik nu maar aandelen in Elodie
@Lichtknopje de pyjama is zoooo leuk! en heb de bruine badjas erbij gekocht! Oké vooruit en het slabbetje.
Haha ja! Dat vind ik ook leuk aan het forum, ondek zo merken die anders niet snel zie.
Ik heb de lichte pyama gekocht, nijntje knuffel (ze staarde er zo naar)!, spiegelboekje en nog groene trui en een gestreepte roze trui en roze broek.
Ik mag nu voorlopig niks meer kopen. Ze moet nog zoveel aantrekken voordat ze eruit gegroeid is.
Is deze van zeeman? Ga ik zo onderweg
Yesh!!! €3,99
Was een goeie tip hè
Hier de gele badjas, pyjama en een muts maar z’n hoofd is te groot Ohja en een vestje
Oooh maar ik had die insta ook van hier, woont @Suikerklontje niet in de buurt daar?
Of ben ik in de war nu…
Die insta is zeer gevaarlijk iig hahaha.
@June88 wilde eig pyjama dag doen, want zou gaan regenen… MAAR DE ZON SCHIJNT!!!
Ja volgens mij komt de insta tip van @Suikerklontje! Vind echt dat die mevrouw de marketing voor de gehele zeeman moet doen, ze heeft er talent voor.
Haha ja die!
Ja daar mogen ze der wel extra voor betalen! Ze gaat nu ook af en toe naar inkoop en laat dan previews van komende dingen zien enzo!
Gordijnen dicht dan zie je het niet!