Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Oh die skelter heeft mijn dochter ook! Ze was echt helemaal fan van dat ding. En de kleur is zo leuk.

1 like

Ik had een collega een berg kleren gegeven waar V al uitgegroeid is en had al eerder dit pakje laten zien, omdat ik het zo leuk vond, maar te duur.

Heeft ze het gekocht als bedankje :smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

Wat lief! En wat een superleuk pakje zeg.

@Coco we hebben ook roze eetkamerstoelen dus hij matcht zelfs met de inrichting :sunglasses:

1 like

Ik heb al zo’n pakje gehad, maar van een heel dun soort katoen en dat stond haar zó leuk. Dit is de wintervariant :smile:

1 like

Wat een leuke! Zou die geschikt zijn voor baby’s met lang bovenlijf en korte benen? De paar pakjes die ze tot nu toe gehad heeft, zaten altijd zo beroerd.

Hier hetzelfde, alleen dan een lang kind met lange rug en megalange benen.
Dit soort pakjes (of met voetjes er aan) heeft J helaas nooit kunnen dragen, terwijl ze zo schattig zijn. :sob:

Aaaaaahh dit is zo schattig. Please spam me dood met je baby in dit pakje.

1 like

Geeeeeeen idee nog. Ik heb een redelijk gemiddeld kind. Hij lijkt niet heel strak bij de pijpjes te zitten, dus je kan hem niet laten poffen.

Met korting kunnen scoren! @Oprah you influenced me

12 likes

L heeft ‘m al goedgekeurd!!!
Deze is ook leuk :heart_eyes:

1 like

Oeps.

9 likes

Oh die geruite pyjama :heart_eyes: .
Die wil je toch gewoon aan met het hele gezin! :scream:

1 like

Ik sluit mij ook aan. Kind is bijna 3. Kan in de lengte van benen makkelijk 104 hebben maar hij zijn middel past die met gemak nog maat 80. Dit is zo lastig!

1 like

Ohhhh, hij staat zo leuk :sob::heart_eyes:
@Coco ik heb je getagd op instagram

1 like

Dat kan ook!! Haha! Hebben bij Next van die gezinspakketten met pyjama’s, daar is dit er eentje van.

1 like

Brb, even naar de site van Next :grimacing:

Hema heeft weer te leuke items :drooling_face:
Heb het jurkje maar op de groei gekocht, zodat ze het in het voorjaar aan kan. Ik heb al teveel overgooiertjes.

17 likes

Bestaat niet

4 likes

Twinninggggg, N heeft die sweater ook. De overgooier wil ik nu ook. En bedankt!

1 like

Eigenlijk ook wel mee eens, het is wel heel onhandig bij een baby vind ik :joy: pas had ze zo’n ding aan en lag ze in de box. Ging ik kijken zat het helemaal over haar hoofd en zat ze alles onder te sabbelen.

@Neverland haha sorry! Het is een fijn ribstofje, je krijgt er geen spijt van!

1 like