Thanks voor de tips!
Ga denk ik wel een bijtring geven van Chewies (met de naam erop). Of zo’n koord voor aan de wieg of kinderwagen zodat de baby wat kan spelen. Had dit ook aan mn nichten gegeven en die vonden het helemaal leuk!
Zoiets:
Ja dit zijn superleuke en bruikbare cadeaus! Zeker als je ze laat personaliseren
Oké.
Maat 92 voor een jongentje zoek ik !
Helaas, ik heb alleen tot maat 80 te koop haha.
Oeeh dat broekje met die ruitjes is leuk !
Heb je hem al binnen?
Ik heb hem dus nav jouw post ook besteld en hier is hij al binnen! Hij is zoooo fijn en heerlijk zacht
Had N. er op de grond ingelegd en vond het ook helemaal geweldig
Morgen! Was iets mis gegaan met mn adres verwerking.
Can’t waaaaaiitttttt!
Fijn dat jij al enthousiast bent
@Fishing
IS HET NU WEL GELUKT???
JA NOU HET IS NOG JN CONCLAAF.
Keep you posted
Oké ik sta al in paraatheid! ♀
Nu klaar
Ik zoek meestal op merk (bv Zara) en dan de maat. Dan alsnog wel veel dingen die ik niet leuk vind hoor, maar ik hou wel van dat scrollen haha. Als je iets leuks ziet kijk ik ook vaak wat diegene nog meer te koop heeft en er is ook een tabblad met vergelijkbare items.
Zo doe ik het ook inderdaad! Ik vink ook staat aan, want als er goed staat hebben de kleertjes vaak wel wat gebreken of vlekjes en dat wil ik niet
Geweldig!
120 gewone stickers en 120 strijkstickers met z’n naam erop zodat we tot zijn 18e vooruit kunnen haha.
Het merendeel vd flappenboekjes hangt hier inmiddels met doorzichtige tape aan elkaar
Die linker hebben wij ook, die is leuk inderdaad!
Ik was bang dat Dr Martens misschien erg stug zouden zijn, maar wilde wel goede schoenen voor haar voor de winter. Tweedehands deze met glitters gekocht, vind ze zo leuk (en niet te stug).
Ontzettend geïnfluenceerd door het forum. Een tijdje geleden tipte iemand deze loopauto/skelter en sindsdien kreeg ik hem niet uit mijn hoofd. En toen ik hem op marktplaats tegen kwam in de buurt voor een prima prijs heb ik mijn slag geslagen! We vergeten maar even dat de baby pas 5 maanden is en nog niet eens kan zitten laat staan al iets heeft aan dit ding. .
En omdat levertijden op fietsen mega lang zijn op het moment en ik m’n fietsenplan dit jaar nog kon inzetten. Alleen met het voorzitje: