Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

OK IK BEN AAN HET BIEDEN OP EEN NIEUWE PARTIJ - van bijna dezelfde Konges kleertjes.

Duim even voor me dat deze vrouw wel reageert en gewoon de order afhandelen gaat :upside_down_face::sweat_smile:

13 likes

Ben ook helemaal verliefd op konges slojd. Had de louloudi als 1e pakje gekocht maar lijkt me wel iets te groot te vallen. En zoek ook steeds op vinted maar lukt precies beter bij jou :blush:. Maar dan kan ik autoverkopen van jou na gebruik :grin:

Oh ik vind het juist best klein vallen! Wij hadden ook een pakje van hun (romper en broekje, met cherry’s) als eerste pakje. Het was maat 50 maar dat vond ik vergelijkbaar maar de maat 56 van sommige andere merken. Heb ook meer rompertjes er van en vind het redelijk klein. Het pakje aan 1 stuk vind ik wel weer wat groter vallen.

Julie moeten allebei echt naar Denemarken haha is Deens merk en wordt hier in grote aantallen tweedehands verkocht. Ik heb ook een fantastisch gevoerd pak van hun met oortjes helemaal ongebruikt tweedehands.

1 like

Het is wel het pakje aan 1 stuk die ik gekocht had. In de maat 0-1 maand. Maar mijn baby is er nog niet dus mss schat ik het mis in.
Ooo en ik wil heel graag naar Denemarken. Lijkt me leuk en zoveel mooie kleertjes.
Heb wel een kleedje op vinted gescoord voor 3.5€💪

1 like

Ja die pakjes zijn idd wat groter en ruimer! Goede reden om toch ook een overlagromper en broekje te scoren :sunglasses:

1 like

Is de nieuwprijs bij jullie ook goedkoper dan hier? Of zijn die prijzen wel gelijk? Ben ik wel heel benieuwd naar!

Nieuwprijs is gelijk! Alleen hier vind je soms wel eens een magazijn uitverkoop en dan is het wel goedkoper (komt niet zo vaak voor).

Tweedehands is het hier wel heeeel veel te koop, dus ook voor prima prijzen. Gaat wel echt als zoete broodjes over de toonbank. Ik heb een derdehands romper er van toevallig nog binnen 1 dag verkocht voor 8 euro :sweat_smile: (ziet er wel perfect uit nog).

1 like

Ja maar daar heb ik natuurlijk niks aan als ik op vakantie ga naar Denemarken :joy:
In m’n beste Deens op een Deense marktplaats bieden :sweat_smile:

Als Vinted nou ook jn denenmarken komt :full_moon_with_face:

1 like

Heee, mijn schoonzus gaat bijna bevallen en (ga heus wel dingen vd babylijst kopen) wil graag nog een leuk setje kleertjes of pakje kopen.
Weten jullie iets leuks? Bv iets wat je zelf heel leuk vond om te krijgen ;)? Denk dat ik maat 56/62 ga doen, dan kan de baby het aan In november of december.

Hmm, ‘leuk’ is zo vreselijk subjectief dat ik zou adviseren om een bon van de Zara of Prenatal ofzo te geven zodat ze iets kan kopen wat gegarandeerd haar smaak is. De kleertjes die ik gekregen heb zou ik geen van allen zelf gekocht hebben, of was in een kleur die mijn kinderen niet stond (okergeel of die roestbruine kleur).
Dus ik zou dan liever een bon gekregen hebben of iets wat minder smaakgevoelig is zoals een mooi prentenboek ofzo

1 like

Ik heb een no-buy voor mezelf, maar niet voor mn kind gelukkig

17 likes

Super leuk! Waar is dit van?

Oh vergeet ik erbij te zetten. Allemaal zara!

Misschien zo’n wit berenpakje? Vind dat zó enorm schattig bij pas geboren baby’s.

Ja je hebt Reshopper hier dus denk dat Vinted hier geen voet aan de grond gaat krijgen… alhoewel ik zou het wel doen haha

+1 voor wat @Zitzak zegt. Er zit echt weinig tussen gekregen kleding wat ik echt leuk vond en sommige dingen heeft ze ook echt niet aan gehad. Sommige dingen wel heel veel trouwens, maar dat zijn echt de uitzonderingen.

Ik weet natuurlijk niet hoe je schoonzus hierin staat, want ik heb vriendinnen die kleertjes krijgen wel super leuk vinden. Ik zou zelf nooit kleertjes cadeau geven, ook geen rompertjes of sokjes (daar werden wij mee overladen allemaal met drukke print, totaal niet mijn stijl en scheen dan veelal ook nog door de kleertjes heen dus ook veel maar 1x aangehad). Zou dan voor een bon gaan, eventueel van een lokale kledingwinkel ipv een keten als je die waar zij wonen hebt (wij hebben bv een heel leuk winkeltje met ook allemaal kleinere merken maar wel wat duurder, koop daar door de prijs niet zo snel maar met zo’n bon dan wel dus extra leuk en speciaal). Of iets gepersonaliseerd met de naam zoals een mooie badcape, badjas, wikkeldoek of bv een gepersonaliseerd prentenboek.

2 likes

Jeej er zijn weer wat vinted vondsten binnen. En aangezien B. alweer bijna uit maar 68 is gegroeid kan ik weer even door met shoppen :see_no_evil:

Dit ongedragen wintersetje van lodger

Dit truitje met een beertje op ski’s. Aan de achterkant van de trui zie je ook de achterkant van het beertje

En er moeten nog 2 skipakjes binnen komen ik hoop dat die leuk staan bij het lodger setje

En dit is een tip voor alle droge huidjes. B. heeft zulke droge wangetjes en ik had alles zo ongeveer al geprobeerd maar dit lijkt echt te werken!

10 likes

Ik vind het best lastig om leuke dingen op Vinted te zoeken voor een jongen. Veel troep :face_with_hand_over_mouth::rofl:

Iemand tips ? :rofl:

1 like

Veel filters instellen vooral, zodat het zoeken wat specifieker gaat.
Welke maat zoek je? Misschien heb ik dingen die je leuk vind te koop haha.

Zeeman:

8 likes