Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Wel wat duurder, maar goedkoper dan petit bateau

Oooh die bovenste trui :heart_eyes:

1 like

Deze schoenen voor mijn oudste dochter:

22 likes

Ik wil een kind van jou zijn, je kleedt ze altijd zo leuk aan!! :heart_eyes:

7 likes

Zo tof! Deze kijken heel erg op die ik vroeger had, maar dat waren volgens mij geen glitters maar meer zo’n olievlek print.

1 like

Ja, mee eens @Flora

1 like

Ik wil ze allemaal voor mezelf en M.!
Twinning = winning!

1 like

Zara heeft ook gevoerde regenjassen!

NOOOO ZE HEEFT MN BUNDEL GEANNULEERD :sob:?!
Waarom, hoe dan. :sob::sob:

:sob:

NIET! :sob::sob::sob:
Waar woont ze, we pakken dr hahaha

2 likes

Dames, ik heb misschien een hele domme vraag. Is een regenjas beter dan een parka met capuchon? Ik heb zelf nooit een regenjas gedragen, altijd mantels. En mijn zoontje heeft nu een goede parka voor in de herfst en ben nu op zoek naar een die wat dikker is voor de winter. Of moet ik een regenjas kopen? Wij lopen naar z’n basisschool. Op zijn tempo 10 min lopen en nemen dan een paraplu mee.

BELGIË :triumph:

1 like

Ginatricot heeft dat ook!

1 like

Ze heeft d’r voor en achternaam in d’r Vinted naam en de woonplaats staat erbij, dusseh.

liever dreigen ermee en dan de kleertjes krijgen :full_moon_with_face:
Zucht

HOE DAN HAHAHA!
Ze heeft ze niet meer online staan toch?

afbeelding

Want Kinderboekenweek. Vooral voor op de plank met mooie prentenboeken voor later.

Alfabet is vanmorgen gesigneerd door Charlotte Dematons zelf; wat een geweldige vrouw is dat, ze vertelt zo leuk!

21 likes

Een wollen (gebreid?) pakje van Name It, voor in de draagzak of kinderwagen over haar kleertjes heen.

11 likes

Ik heb deze dit weekend al 3x in en uit mn mandje gedaan in een andere kleur :joy: heb ook al een berenpakje dusja…

1 like

Haha ja ik hetzelfde en kon ook nog de kleur niet kiezen :sweat_smile: maar dit past het best bij de lodger slofjes die we hebben (volledige draagzak/buiten outfit nu dus haha)

1 like