Ja ik vind een voetenzak ook ideaal, heel veel gebruikt met het koude weer. Ik heb gewoon een simpele zwarte van prenatal eigen merk, fijn ding.
Zo fijn deze, zijn hier ook helemaal afgedragen. Ook in de zomer
Ik heb hem ook. We hebben hem er toen gratis bij onderhandeld.
bij Prenatal kun je heeeeeel veel onderhandelen bij kinderwagens. Wij (ok, m’n vriend) hebben er 200 euro van afgeluld destijds
Nu baal ik dat wij niet onderhandeld hebben. Hebben wel 10% korting gekregen vanwege mama dagen, maar verder niet doorgevraagd of er nog meer mogelijk was
M’n moeder heeft een voetenzak cadeau gedaan afgelopen week (van bol) en hij is zooo chill. Ik dacht eerst ook een voetenzak? Maar voor dit regenachtige toch wel koude weer echt ideaal. Hij was ongeveer 30 euro en lekker zacht van binnen.
Die ziet er zo comfi uit met dat vachtje aan de binnenkant!
Ik heb voor K. poppenkleertjes besteld (voor sint of als babyzus er is) en ben er zeer enthousiast over dus wil ze hier even delen, wellicht iets voor meer poppenmoeders en poppenvaders, want ze hebben echt allerlei maten.
Voor deze 2 setjes + het jasje betaalde ik inclusief verzending via DHL maar €15,40. En het is handgemaakt, door twee enthousiaste dames uit Heeswijk. Echt hoe dan?
De broekjes hebben gewoon elastiek, de topjes klittenband op de achterkant en het jasje twee niet te stroeve drukkers, dus kinderproof om om te kleden denk ik. De webshop oogt een beetje onprofessioneel, maar ze verkopen ook veel via FB of MP (zo kwam ik bij ze). Ik heb uiteindelijk via hun webshop besteld ivm groter aanbod. Ik had eerst mn mandje vol zitten met voor €40,- aan kleertjes haha, ochtendjasje, pyjamatje, slaapzak etc. Beetje overdreven meteen zoveel dus maar wat eruit gehaald.
K. heeft een babyborn soft touch little (36cm), maar ze hebben allerlei poppen en ook een referentiepagina met de maten zodat je kan kijken of het bij jouw pop past en daarop ook meteen bij welke poppen het niet past.
Zaaraaa ?
Welke winkel is dit?
Heel leuk!
Hier gekocht!
Dank je wel! Wat een leuke webshop zeg, en wat een enige broek.
Petit op Vinted misschien??
JONGENS IK HEB HET.
Deze hele set: 3 rompers en 1 pakje
VOOR 36€ op Vinted
Ik kan wel janken haha
Maat 62 ook - wat ik wilde want uit 50-56 is zo gegroeid en het is zo mooi…
Prachtig!!! Is dat van Kungsjo ja nog wat hahaha
JA! En ik zit er sinds ze geboren is op de azen. Maar weiger 30€ voor 1 romper te betalen #gierig
Hmm stom. Vorig jaar stonden er echt mega veel op
Marktplaats
Wat voor maat zoek je? Aangezien je zegt school denk ik groter dan 104?
Hema
America today, wordt ook verkocht via Wehkamp
Ohh ik wil ook heel graag weten waar je deze gekocht hebt. Verliefd op de truien