Haha echt he!! @Suvi je wordt bedankt.
Deze poodle voetenzak + wanten van Elodie Details, de prints zijn echt waanzinnig leuk. Deze gepakt want voor de helft vd prijs, mn MacBook is kapot dus heb even andere prioriteiten atm hahaha.
Omgggg hebben
Wilde deze, mja €140
Waarom moest m’n MacBook ook gaan hemelen, ding is pas 8 jaar oud hahahaha
Ik was aan het googelen en die zag ik ook idd my god wel duur hoor
Even weer zo’n domme vraag van mij maar ik weet nooit aan wie ik dat moet vragen.
Zo’n voetenzak is voor de kinderwagen als ze rechtop zitten? En maak je die dan nog vast of is dat gewoon een dekentje? En hebben ze daar dan nog slofjes/schoenen in? En wanneer trek je dat aan qua temperatuur?
Sorry jongens ik weet echt niks. Snap niet hoe dat kind het al 6 maanden met ons uithoud.
Bij die voor de zit doe je de gespen waarmee ze vast zitten er zeg maar doorheen! K. ging in november/december ergens over naar de zit en had die zak er gewoon in, soms helemaal dicht, soms alleen de onderkant en de voorkant eraf zeg maar. Ik deed haar wel gewoon een jas/berenpakje aan en slofjes.
Ik heb echt dezelfde vragen als jij haha. Geen idee hoe mijn firstborn overleeft en ook nog zich weet te ontwikkelen
@Ovenschaal kan geen foto vinden van K. erin zonder de voorkant, maar ik heb deze En daar staat een foto bij van dat ding in een buggy kun je zien hoe dat zit. De voorkant kan hier volledig af dus in het vroege voorjaar gebruikte ik hem vaak met een dunner dekentje of alleen de achterkant (geeft met lange wandelingen dan net iets meer warmte als wanneer ze gewoon in de wagen zit).
Die van mij kan je op meerdere standen dichtritsen en dan wat over is met drukkertjes omvouwen. Als het echt heel koud was deed ik hem wel eens helemaal tot boven als ze bv lag te slapen, maar meestal tot iets voorbij haar middel of halverwege haar bovenlichaam. Ben er heel jaloers op geweest als ze er zo lief in lag te slapen, want zoooo lekker zacht en dan zo’n lief slapend meisje hihi.
Hahaha same here! Net al een google rondje gedaan. Ziet er zoo heerlijk zacht uit. Ik wil het zelf wel hebben.
Heb ik nu die voetenzak besteld? Misschien?
@Suikerklontje Ontzettend bedankt! Ik ben nu wel heel jaloers op K. en wil er zelf ook wel in:
@DahliaDavin Wil ik nu die peperdure van Joolz zelf bestellen zodat het matchy matchy is? Jazeker!
@Ovenschaal Ben hierin altijd nog extra blij met het forum
Ik vroeg me precies hetzelfde af!
@Oprah wat een mooie zeg! Ik snap dat je voor die in de sale bent gegaan, wat een dure dingen zeg. Maar wel heel mooi. Bij ons zat er een bij toen we de kinderwagen kochten dus die gaan we maar gewoon gebruiken.
Toch eindelijk schoenen gevonden waar we allemaal tevreden mee zijn! En laarzen! Schoenen zijn van mockies via babypark (wiens next day delivery trouwens een leugen is) en laarzen via zalando (50% korting woohoo)
Voor de mensen die zich afvragen hoe hun baby het bij hun overleeft: Wij hebben nooit een voetenzak gehad en mijn kind leeft al bijna 2 jaar 🤷
Heel veel baby spullen zijn leuk en handig, maar weinig is echt noodzakelijk volgens mij.
Eindelijk de Enfant thermo regenlaarsjes, nog wel enorm, maar mooi op de groei. Ze red zich er aardig mee haha.
Ik heb een mutsy evo en volgens mij heb ik gewoon een voetenzak die bij de kinderwagen zit. Of ben ik nou gek
Meestal zit er een voetenzak ingesloten bij de Joolz dus misschien heb je het al liggen. Ik vond een voetenzak echt ideaal! We wandelen best veel. Had mijn zoontje het altijd lekker warm.
Bij een Joolz zit geen voetenzak hoor, was het maar zo’n feest. Bij Joolz moet je normaal alle accessoires er los bij kopen voor veel Misschien als we toevallig een combi aanbieding bij een winkel is ofzo.