Hahaha. En het erge: ze hebben ook een pakje met dit printje. En toen mijn zoontje die aanhad werd er twee keer gezegd dat het een snoezig meisje was
Hahaha yesss veel plezier ermee
Als ik weer een nieuwe lading heb laat ik het je weten haha
Ja graag
Is dit Zara?
Ja alles zara
yes kun je onder instellingen > verzending aanpassen, daar kun je verzendopties aan/uitvinken.
Mbt label laten printen zou ik even bellen met het desbetreffende punt in de buurt, want verschilt ooit per punt.
Oeh ik ga COS op mijn lijst zetten voor de sale straks!
Ik ga me ook maar vast aanmelden
Deze via Vinted voor L en S binnen gekregen vandaag. Zien er echt nog goed uit! En had zelf eerst dingen verkocht dus eigenlijk waren ze gratis
Weet je dan ook hoe het zit met die bundelkorting? Ik zag dat je in kunt stellen hoeveel korting je geeft, of is dat optioneel? Ik voel me echt een digibeet met die app
Hoef je niet aan te zetten idd, maar als je bv best veel kleding erop zet is het wel interessant want stimuleert volgens mij wel om meer bij je te kopen en meer naar 1 persoon sturen is natuurlijk wel chill, maar 1x werk kun je ook in je instellingen aan of uit zetten en dan volgens mij ook nog bepalen hoeveel % korting bij hoeveel items.
Ah ja, dat bedoelde ik inderdaad, ik stelde mn vraag wat onhandig. Dat aanzetten lijkt me idd wel handig maar die kortingspercentages dat wil ik liever op dat moment bepalen.
Ik dacht dat Vinted korting gaf, maar moet ik zelf doen dus. Had heel stom opgetelde bedrag geboden aan iemand die wat van mij wil kopen.
Ik zou ook niet weten waarom Vinted korting zou geven.
Oh kuuuuuut ik wist niet dat Cos ook kinderkleding heeft
Ik heb best veel Newbie gehad als cadeautje. Valt goed op maat en is heel mooi van kwaliteit.