Update: het was vandaag al binnen. Heb het ff in elkaar gezet, om te kijken ook of alles compleet is en er niks mist. Het is een superleuk keukentje. Het keukentje is niet heel groot, maar ook niet heel klein. Voor wat ik er voor heb betaald (met korting 29,99€) is het absoluut de moeite waard, maar bv niet te vergelijken met de keukentjes van petit amelie (qua afmetingen wel redelijk trouwens) Maar vind daar de prijs ook naar. Wat ik wel jammer vind is dat er achter de deurtjes een grote ruimte zit ipv een tussenschotje. Dus mijn man gaat daar binnenkort een schotje tussen plaatsen zodat het twee kastjes zijn ipv een groot geheel.
De hoogte vanaf de grond tot bovenkant blad is 57cm, het blad is 56cm breed en 30cm diep. Door de grijze blokjes er niet onder te zetten is hij iets lager.
Ter referentie: K. is ongeveer 80cm denk ik (in juli zat ze daar iets onder, morgen weer meten toevallig).
Arme kind ging er meteen enthousiast mee spelen, morgen staat hij op zolder maar goed 15 maanden, dus snapt ze toch nog niet hoop ik
(Dit gaat dus over het kruidvatkeukentje).