Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Update: het was vandaag al binnen. Heb het ff in elkaar gezet, om te kijken ook of alles compleet is en er niks mist. Het is een superleuk keukentje. Het keukentje is niet heel groot, maar ook niet heel klein. Voor wat ik er voor heb betaald (met korting 29,99€) is het absoluut de moeite waard, maar bv niet te vergelijken met de keukentjes van petit amelie (qua afmetingen wel redelijk trouwens) Maar vind daar de prijs ook naar. Wat ik wel jammer vind is dat er achter de deurtjes een grote ruimte zit ipv een tussenschotje. Dus mijn man gaat daar binnenkort een schotje tussen plaatsen zodat het twee kastjes zijn ipv een groot geheel.

fotos

De hoogte vanaf de grond tot bovenkant blad is 57cm, het blad is 56cm breed en 30cm diep. Door de grijze blokjes er niet onder te zetten is hij iets lager.

Ter referentie: K. is ongeveer 80cm denk ik (in juli zat ze daar iets onder, morgen weer meten toevallig).

Arme kind ging er meteen enthousiast mee spelen, morgen staat hij op zolder :stuck_out_tongue: maar goed 15 maanden, dus snapt ze toch nog niet hoop ik :joy:

(Dit gaat dus over het kruidvatkeukentje).

18 likes

Ooh wat mooi! Ik zou hier wel een poster van willen voor op de babykamer :heart_eyes:

Er is ook een deel 2 :grin:

Net mijn mandje voor het eerst vol gegooid op de site van de Zara (wat een rot site), is hij plots weer helemaal leeg gegooid :triumph:

Oh wat jammer! Hoe vond je de maat vallen? Groot?

Ja ik had t gezien, maar dit is een speciale uitgave met Nederlandse vrouwen! Dus eigenlijk is dit dan deel 3 :smile::smile:

@jahoor ja best groot, ze lijken ook vooral heel groot maar als ik t bij dr huidige schoenen hou valt het wel mee. Maar ik zou zeggen dat ze best groot vallen

2 likes

Thanks! Ziet er wel schattig uit zeg :heart_eyes: Ik moet van mijzelf wachten tot de box uit de woonkamer gaat. We hebben er nog geen plek voor en ze staat ook pas een week.

Okeeeeee die Zara bestelling was een teleurstelling.
Vind echt geen reet kloppen van het verschil in grootte in maat 92 en 98. :sweat:

Vinted score voor 13 euro :partying_face:

12 likes

Goeie deal zeg!

1 like

Ja he! Moet nu wel echt stoppen :see_no_evil: Zo verslavend en verleidelijk, maar de kast hangt echt te vol nu…

Haha herkenbaar hoor, ik hoef m’n id al niet meer te laten zien bij het homerr ophaalpunt zo vaak zien ze me daar :see_no_evil:

5 likes

M zet losse stapjes, dus schoentjes nodig! Hoop dat ie ze aan wil, tot nu toe trapt ie alles uit

14 likes

Van een andere is het rietje spoorloos verdwenen. M. drinkt hier gewoon zelf al uit, gek kind.

Deze ‘jongensslaapzak’ (waarom? Zit er een extra klein slaapzakje in voor een piemeltje?)

25 likes

Oehhh waar heb je die slaapzak gekocht als ik vragen mag?

Edit: oh ik zie nu Prénatal als ik er op klik.
Ik zou dit ook gewoon voor meisjes doen, hartstikke leuke print en kleuren!

1 like

Jaaa wij hebben deze slaapzak en het pyjamaatje ook.

1 like

Ik had een bestelling bij Yumibaby maar de kleuren zijn zooooveel donkerder dan op de site :sob: ik baal zo!

Voor de 6 jarige dame die alleen nog maar flared aan wil.

Voor L en S. En nog meer maar dit houden we, de maten waren weer ruk.

7 likes

Ik lig in een scheur, een minislaapzakje :joy:
Wat een bullshit, jongensslaapzak :face_vomiting:

1 like

Geshopt bij @Neverland alles is nog leuker in het echt :heart_eyes:

19 likes