Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Oh ja zie nu ook dat die kinderschoenen vanaf maat 23 is. Mijn dochter is mini, heeft nog maar maat 18 :joy: (ze is 1,5).

1 like

Hahaha opgelost :grinning::joy:
Wow heeft die van mij dan best grote voeten met 16 maanden :smile:

Oh grappig! Ja de mijne heeft maat 20 en is 15,5 maand, lieve pootjes

2 likes

Bergstein is vaak rond een tientje te koop op MP (en vast ook Vinted), mocht je je bedenken :slight_smile:

1 like

Wat lang joh! Was ze ook klein bij geboorte dan, of gewoon niet zo snel gegroeid? Ik vind het al langzaam gaan nu E met 7 weken pas in maat 50/56 rompers past, terwijl hij tot week 5 maat 44 droeg :sweat_smile:

Ja valt wel mee allemaal! Afgevallen tot 3100 na geboorte dus valt mee en nu bij 4 maanden 6,5 kilo. Vooral de rompers pasten nog lang dus ik denk een vrij kleine romp en wat langere benen.

Nu passen de H&M witte overslagrompers korte mouw, heel goed in maat 62. En dan draagt ze ook nog wasbare luiers dus die billen zijn ook nog groter dan normaal.

Ik vermoed dat haar gewicht vooral in de wangetjes zit als ik naar haar kijk

V moest nog wat aan de muur in haar kamer (komt op de muur zonder de roze bergen)

15 likes

Ahh, dat laatste klinkt zo schattig :blush: ben benieuwd hoe het hier zal gaan, mijn moeder heeft al een kersttrui in maat 62 gekocht dus hopelijk past die tegen die tijd haha

1 like

Haha verschilt allemaal zoveel! Mijn dochter is in februari 4 en heeft maat 21… Is niet handig, kan alleen maar dure merken kopen in die maat.

Heeft iemand tips voor smalle leggings? Ze heeft namelijk niet alleen maar kleine voeten, ze is helemaal klein en dun en geen luier meer, dus alles zakt van haar billen. Ik kocht vroeger altijd leggings van Noeser, maar die bestaan natuurlijk niet meer.

1 like

Ik heb laatst een legging van de zeeman gekocht in maatje 92, en hoewel mijn kind pas 86 heeft kreeg ik die niet om zijn enkels heen haha. Dus volgens mij vallen die smal :smiley:

Nee joh, mijn dochter is klein dus ook kleine voetjes.

1 like

Ik vind die van de Zeeman idd altijd smal

Ze heeft maat 98/104. En mijn schoonmoeder maakt af en toe wel leggings voor haar inderdaad! Maar ze kan er wel meer gebruiken.

Ik zal eens kijken bij Zeeman, thanks!

Eindelijk een broekje, anders dan zo’n joggingbroek of legging, waar ze met haar dikke billen en benen inpast!

6 likes

Wellicht nog een beetje te moeilijk om voor te lezen maar ik denk voor over een paar jaar heel leuk! En het doel van 2500 boeken is nu nog maar 6 boeken ver!!

8 likes

Wat leuk! Ik ga die ook bestellen, hoef ik geen 100 boekjes te kopen hahaha.

Deze vind jij ook wel leuk denk ik;

3 likes

Ok gaan allebei terug… ze stapt er zo uit?? Zonde want ze zijn wel heel leuk.
Ik heb nu mockies besteld, hopelijk blijven die beter zitten…

Pff schoenen kopen is echt vermoeiend.

Forivor quilt

(Ik praat deze uitgave goed omdat ik het al meer dan een jaar wilde en er eindelijk wat korting op was :sweat_smile: Doei kinderbijslag)

17 likes

Oh wat leuk en sprookjesachtig!