Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ik heb nu een heel aantal basic overslag rompers van de Prénatal in maat 50/56 met lange mouwen en korte van de Hema. Ik heb wel veel broekjes in maat 50 en ook 56 dus ik hoop dat ze in 50 gaat passen haha, ze zijn zo schattig. Maar ze wordt ook niet lang geschat dus wie weet :upside_down_face: Vestje, overslag truitjes, shirtjes en pakjes in maat 50 en 56. En dan wilde ik dus nog zo’n berenpak voor buiten, heb wel ook een baby voetenzak. Hoop dat we zo de eerste tijd doorkomen :joy: En anders is het op zich zo bijbesteld natuurlijk.

Ja ik had ook veel te veel haha. Ik vond het trouwens wel heel fijn dat het eerste berenpakje wat ik had niet zo dik was want ik deed altijd nog een kruik in de kinderwagen. Zo’n dik skipakje laat minder warmte door denk ik.

1 like

Rompers hadden wij idd ook in 50-56 en die heeft ze echt lang kunnen dragen! Klinkt als een prima basis, komt vast goed! En de meeste baby’s passen maat 50 hoor :slight_smile: sommige kort, andere lang. Gewicht of lengte zeggen ook niet altijd alles, het is soms ook net de verdeling.

1 like

Is idd zo bij besteld!

Hier heeft ze denk ik 2 maanden in maat 50 gepast, dus zo kan het ook gaan :sweat_smile: nu met 4 maanden maat 56 eindelijk echt te klein (behalve een paar rompers zelfs nog).

1 like

Schoenen voor de oudste:

En nu nog leuke laarsjes zoeken!

19 likes

H&M, Lindex, Next

1 like

@Batalash Precies dit en Zara en rompertjes van ribstof bamboe/organisch stof van Hema. Maar Zara is kut online en in de winkel helaas… scoor dat via Vinted soms. En ook andere dingen via Vinted. Oja de overslagrompers van rib van Lindex passen mijn baby het best en fijne kwaliteit.

1 like

Next, Mango, Zara, H&M, Hema en ik vind dat ze bij Zalando (soms!) ook verrassend leuke dingen hebben.

1 like

Zara, Hema en vind sommige kleding van Feetje ook leuk voor jongens.

1 like

Ik had voor mijn dochters schoenen van Donsje. Die met die stevigere zool.

1 like

Hema voor de basic rompers etc, verder ben ik gek op een aantal duurzame maar ook dure merkjes. Koop deze altijd in de uitverkoop of tweedehands;

• Noé&Zoë
  • Mini Rodini
  • Ammehoela
  • CarlijnQ
  • Tinycottons
  • Bobo Choses

En Zara is echt mijn zwakke plek. Probeer daar zo min mogelijk te bestellen maar het is allemaal zó leuk…

3 likes

Iemand tips voor mooie, warme winterjassen voor een dreumesje van 1,5? Liefst van wol of iig goed gevoerd. Ben verliefd op die jasjes van Kleine Schobbejak en Alwero, maar vind ze veeeel te duur (ook tweedehands).

Nee, je hebt ook leuke voor de helft hoor!

1 like

Zara :upside_down_face:

Basic rompertjes van HEMA of Zeeman, heb ook leuke dingen van Noé & Zoë & CarlijnQ.
Maar de Zara is gewoon gevaaaarlijk.

1 like

Jaaa is van donsje :grinning: dat verkopen ze nu ook bij de bijenkorf (maar daar heb jij niks aan natuurlijk…)

Geïnspireerd door @Hetty :grinning:

2 likes

Tweedehands via Vinted! Inclusief verzendkosten voor 14€ Met zijn regenbroek en gele jas ziet mijn zoon er nu echt uit alsof hij visser is op de Noordzee.

27 likes

Of 2ehands via marktplaats!

1 like

Geweldig! @Zitzak raadde bergstein (?) laarsjes aan maar die vond ik wel wat prijzig maar toen dacht ik natuurlijk “hee ik heb zelf hunters hoe leuk zou het zijn om te twinnen”. Dus nu wil ik die :joy:

Ok ik ga eens op vinted kijken :sunglasses::sunglasses:

2 likes

Loopt jouw dochter al (goed)? Ik wil ook schoenen van donsje voor mijn dochter, maar twijfel welke. Ze loopt nu ongeveer 1,5 maand, dus echt nog korte stukjes. Twijfel of ik echt van die kinderschoenen of van die babyschoenen met hardere zool moet bestellen.

Ja wat is goed, ze loopt een beetje los maar kruipt ook nog wel als ze snel ergens wil zijn. Dus ik denk een beetje medium? We vonden het wel tijd voor schoenen iig want ze loopt wel veel meer :smiley: Maar ik heb babyschoenen denk ik? Iig met een flexibele zool en niet een hardere. Maar ze heeft nog maar maat 21 ongeveer ook.

1 like