Wat een leuke truien, die hebben ze hier helemaal niet!
Ja leuk he, is volgens mij van een oudere collectie? Ze hingen heel zielig weggestopt in een hoekje maar ik vond ze hartstikke leuk!
Goeie combinatie Frozen met panter. Kleine fashionqueen
Oh hierdoor ben ik echt verrast! Dit zijn echt mijn dochters kleuren. Was laatste tijd juist een beetje afgeknapt op H&M omdat alles voor mijn gevoel lichtroze of wit was, en bijv weinig ecru, oranje etc wat haar juist zo leuk staat. Dus ik ga ook weer eens kijken, thanks
Die frozen schoenen werden bijna een mega huilbui toen ik twijfelde
Verliefd!!! Is dit van een bepaalde shop?
Ik had voor K. maat 68 gekocht bij H&M (viel ruim) en dat paste ze heel de winter tot het voorjaar (ze zat toen qua kleding in 62-68-voorjaar 74). In het begin was het idd nog veeeel te ruim bij de benen en mouwen, maar daar had ze geen last van. Ik heb nu voor de baby (december) maat 56 gekocht, met het idee als die dan echt niet meer past zit de baby qua maat een beetje hetzelfde als K. toen en past die van K.
Ik wil dit allemaal, wat leuk!!! Is dat van Donsje?
Ik heb N’s winterjassen in 68 gekocht. Gisteren heeft ze er één aan gehad en dat past eigenlijk al prima. De mouwen zijn wel veel te lang en het zit wel wijd maar niet te erg. Ik zou 62 doen of 68 als ik jou was.
Ik wilde deze ook kopen haha, zit ook zo met die maten te dubben. Ben begin december uitgerekend en dacht eerst 56 van dat berenpakje… maar misschien doe ik dan 62.
Als ik er niet al 1 in 68 had gehad, had ik er 1 in 62 gekocht. Vind die van H&M trouwens wel ruim vallen, want die paste K. dus ook nog in 68 toen ze al in 74 zat. Je kunt ook evt nog even de echo straks afwachten waarbij ze in gaan schatten hoe groot de baby is? Ik weet niet precies wanneer die normaal is (ergens rond de 30-32 weken ofzo?). Als ze de baby echt klein schatten zou ik misschien wel voor 56 gaan. K. was groot en verwacht dat dat deze keer niet anders is (vanwege mijn diabetes).
Ja fijn om het even in je handen te hebben en aan te kunnen passen, dat is het voordeel als er al een baby is. Ik had toen bij K. 62 en 68 besteld in oktober ofzo en 62 zat toen prima en 68 ruim maar vond het ook zonde als ik er kort mee kon doen.
(Edit: Heb net ff foto terug gezocht van toen ik hem aan het passen was bij der omg wat was ze daar nog kleinnnn haha)
@Suikerklontje ja ik blijf het zo lastig vinden met kleertjes ook. Hoeveel etc. in welke maat. Ik doe dan denk ik ook maar maat 56, bij mij wordt ze gemiddeld geschat nu. En ach deze vallen wel mee qua prijs dus kan altijd nog zoiets kopen in 62 haha.
Ja en waarschijnlijk wil je het ook snel gaan gebruiken toch, dat scheelt ook!
Ik had 6 setjes in maat 56 en 2 vestjes toen K. werd geboren en nog 1 jurkje. Zomerjasje had ik wel al in 62 gekocht en dat was in het begin prima. Eerste maand niet aan gehad want erg warm dus als het nodig was was alleen een vestje voldoende. Daarna gewoon de mouwen omgeslagen, dat kon bij dat jasje prima omdat het van die brede boordjes aan het einde had. Uiteindelijk nog wat echt zomerdingen bij moeten kopen want hittegolf haha. Maar dat was ook alleen maar leuk om nog wat te kunnen kopen. Maat 50 heeft ze niet gepast, broekjes net aan maar truitjes waren meteen buiktruitjes. Heb nu wel 1 setje in maat 50 gekocht van Zeeman, dat valt in die kleine maatjes vrij groot en is een shirtje wat qua lengte tussen een shirtje en jurkje in zit dus dat zal wel prima zijn K. was wel bovengemiddeld zowel qua lengte als gewicht. Bij 38 weken 3865gr en 54 cm.
Superlieve pakken . Ik zou 56 en 62 doen. Maar het blijft lastig met die maten hoor… ik had vorige winter in de uitverkoop een zo’n winterpak in maat 68 gekocht maar dat past ze nu al… Nu heb ik voor de echte winter een pak in 74 en in 80 gekocht maar wel van petit bateau dus ik duim maar dat het niet al te klein valt!
Van meerdere shopjes! Maar dit vind je o.a. bij Mirle & Tess, Lidor, Ziloen, Archivestore.
Giletje is van Alwero, laarsjes Birds of Nature, romper Susukoshi en dekentje van Engel.