Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Hmm er gaat geen korting af van H&M Conscious lijn?? Wat irritant, heb alleen die leggings voor de babies nodig

Jammer ja! Ik heb mutsjes nodig voor N en zag niet veel leuks wat niet van een speciale lijn was. Maar goed, beter iets dan niets:

1 like

Otis en de Wolf. Echt een mega aanrader. Ook leuk voor inspiratie op instagram!

3 likes

Waar heb je dat onderste setje geshopt? Die kleurtjes zijn zo leuk!

Moet ik daar ook heen?

Absoluut. Verplichte kost als je richting de bewoonde wereld komt!

2 likes

Een webshop in Denemarken :sweat_smile: dus je hebt er niet veel aan haha.

1 like

Lodger slofjes met fleece, voor de koudere dagen in de draagzak vooral

9 likes

12 likes

Grimm regenboog voor maar 4 euro! Gekocht op een rommelmarkt hier in de wijk. Ik dacht eerst dat ik het verkeerd verstond toen ze de prijs noemde!

54 likes

Goeie deal! :ok_hand:

1 like

Wauw dat is echt de deal van de eeuw! :heart:

1 like

Woooooow!

1 like

Heb net ook even Y haar najaarsgarderobe bij elkaar geshopt. Kan niet screenshotten, dus zal wel foto’s maken als het binnen is!

3 likes

En een mega bestelling bij Zara, maar weet nog niet of ik alles houd. Wel ineens even slikken bij het afrekenen als je niet voor 1 maar 2 kinderen geshopt hebt :woozy_face:

10 likes

Volgende keer ook even wat lekkers halen bij het bakkertje iets meer richting het kruispunt :heart:

Wauw jaloers!!

1 like

H&M-app? Daar kan ik ineens ook niet meer in screenshotten. Domme zet want H&M verkoopt alleen maar meer als mensen hier hun aankopen posten.

1 like

Ja, klopt! Echt stom :unamused:

Edit: heb het even anders gedaan

9 likes

Oké er was sale bij Hema dus dit moest ik meenemen. En nieuwe sokjes en muts. Van mijn moeder nog het onderste broekje en shirtje gekregen en twee pyjama’s die niet op de foto staan.

11 likes