Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ja wij zijn toen naar lactatiekundige geweest 2 weken na geboorte en die heeft gelijk maat 2 aanbevolen omdat die bijna net zo ‘diep’ gaat als een tepel, dat zou juist goed zijn voor spieren trainen bla bla bla.

En die pakte ze ook gelijk dus maat 1 hebben we gelijk allemaal verkocht haha

1 like

Dit jurkje van Little Indians, maar dan voor 13,- via V.inted

8 likes

Ik kan hier de glow in the dark varianten nog heel erg aanraden :smiley: super handig als je het speentje zoekt 's nachts.

4 likes

Ja ik ook! Mijn life saver als meneer z’n speen weer eens uit bed gooit.

Edit: ben zonder lenzen een blinde mol.

Het heeft me geïnspireerd om nachtspenen te bestellen thanks @anon18050057 @Printemps!

En ook nog een paar extra gewone voor als de huidige weer kwijt zijn of vernieuwd moeten worden

5 likes

Ik moest ook nieuwe hebben, nu ook maat 2 besteld.

Ik vind die okergele zo leuk staan!

2 likes

Wij hebben gewoon nooit iets anders aangeboden :joy: het was deze spenen of niks. Ze begon in het begin ook wel te kokken soms als ze hem niet wou omdat het best diep komt.

Maar nu woon ik ook wel in het land waar deze spenen gemaakt worden en vandaan komen, dus een andere speen is vloeken in de kerk haha, zie ook bijna nooit andere bij andere babies.

1 like

Oh is het echt aan te raden om naar maat 2 te gaan van bibs? Wat is precies het verschil met maar 1?

Maat 2 is vanaf 6 tot 18 maanden.

Ik heb ze ook maar besteld, 3 stuks reserve want ze is er van de week een kwijt geraakt.

1 like

Ze zijn ietsje dieper

Maat 2 kan ook gewoon vanaf geboorte hoor, zeggen ze in het land waar ze gemaakt worden iig.

Verschil is echt miniem zo te zien:

1 like

Mijn pakket is vandaag toch bezorgd! Hopelijk die van jou ook snel… irritant als je zo lang moet wachten

Ja ik heb nog geen mail gehad, meestal krijg je die wel als hij wordt bezorgd.

Tweedehands aankopen! Net onder werktijd ff in Amsterdam geshopt, van plan hier nog heeeel vaak te komen hehehe. Twee truien voor m’n eigen kind. Broekje voor m’n hoogzwangere vriendin.

18 likes

Ik zag dat difrax nu ook spenen heeft in kleurtjes die me bekend voorkomen van Bibs, maar dan wel gewoon in hun eigen vorm.

Wat een geweldige trui, die rechter!

1 like

19 likes

Pfoeeee die trui op links

1 like

Ooh die strip trui :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ohhh welke winkel is dit?

1 like

Met de code GLAM scoor je vandaag bij H&M 20% korting, ook op kinderkleding.
Vanochtend merkte ik dat J (die per sé een jurkje met korte mouwen aan wilde) geen vestjes heeft in haar huidige maat, dus ik heb meteen e.e.a. besteld bij H&M. En het volantjurkje waar ik verliefd op was, was er eindelijk weer in haar maat. :heart_eyes:

9 likes