Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Deze gekocht! Ze hadden hem nog niet in de winkel, morgen komt hij pas. Maar de aardige winkel medewerker heeft hem gehaald voor me haha

Oh ja ze zei ook: waar heb je hem al gezien dan? Op de insta van Helmond de bus? Uhm ja zo iets ja.

4 likes

Haha, nou ja… indirect wel, want mijn screenshot is daar wel van :wink: Wel heel relaxed dat ze het gingen pakken, denk dat het snel uitverkocht is.

1 like

Iemand ook vertraging met bestellingen van Zara? Pakketje zou vorige week binnenkomen, maar stond dat er een vertraging was van 24/48 uur, alleen nu 1 week later nog steeds niks binnen.

Mijn pakket zou vandaag ook binnen komen, had dinsdag besteld. Maar kreeg nu ook het bericht dat ie 1 a 2 dagen vertraagd zou zijn. Dit belooft niet veel goeds :sob: wil mn pakket NU

Oops… ik geef de schuld aan hormonen en dat ik nog steeds niet verder kan met de babykamer omdat die nog niet leeg is (de schroeven vd kasten aan de muur blijken dol te zijn dus die moeten allemaal uitgeboord worden voor ze vd muur af kunnen).

(Nu hebbeb we straks 3 cadeaus op zolder liggen haha. Maar mn man was erg enthousiast over het schoonmaaksetje dus miss krijgt ze die al eerder. En dan het keukentje voor Sint en het poppenhuis bewaren we dan nog even voor als ze iets ouder is).

7 likes

Want ze had gezien dat ik ook zelf een ketting gemaakt had…

En deze om d’r fiets te pimpen. Hoeven de knuffels niet meer met een sjaal op de bagagedrager gebonden te worden.

6 likes

Omdat ze bijna jarig is (2). Ik ben ook heel erg benieuwd of het in de smaak valt, het lijkt mij echt geweldig in elk geval

15 likes

Ja dat had ik ook precies. Ben benieuwd…

Wauw die is mooi zeg! :heart:

Leuk! Ben wel benieuwd hoe groot en hoog dat keukentje is… kan ik niet op de site vinden?

Op zoek naar een goed nacht lampje.

Tot nu toe alles te donker of alles te fel.

De goeden tip…

Ja stom he! In de winkel hadden ze het niet dus op de gok besteld, woensdag komtie binnen dus dan kan ik je vertellen of het een miskoop was en retour gaat of niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wij hebben deze, kan in verschillende kleuren en vind ik niet te fel! Plus leuk om mee te spelen.

1 like

Wij hebben zoiets. Een dino van the little lovely company maar hij is mij net te donker.

Deze is echt geweldig van de Lidl.
3 standen. Je tikt op het ijzeren gedeelte en je kunt 3 standen dimmen. Zo zet je hem ook aan en uit. Niet schattig of per se mooi, maar wel echt een topper.

Lodger heeft nu 15% korting op alles, waaronder de nieuwe collectie. Niet mega denderend maar als iemand iets specifiek wil hebben wel :slight_smile:

1 like

Ik wil shoppen!!! Voor zowel J (truien) als de baby. Maar dan wil ik eerst weten wat het wordt gaat ondertussen maar weer op haar handen zitten

Dat kind van ons zuigt zo hard dat haar spenen kapot gaan dus ik moest nieuwe hebben. Ook maar gelijk een paar in maatje 2. Bibs spenen zijn de enige die ze nog enigszins in haar mond houdt.

Deze voor nu.

En deze vanaf 6 maanden. :partying_face:

7 likes

Hier heeft ze maat 2 vanaf geboorte, mocht ze die beter pakken kan je die gelijk geven als je wil!

Die onderste 4 kleurtjes heb ik ook haha

1 like

Oh echt? Goede! Ik ga het eens proberen. Heb ik gewoon zeven leuke kleurtjes om af te stemmen op haar outfit. :ok_woman: :joy:

2 likes