Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Tip: laat de Tripp trapp héél goed drogen. Als je denkt dat hij goed droog is dan nog langer wachten.
Die van ons was dus droog maar blijkbaar niet droog genoeg, dan plakken die plankjes aan de zijkanten vast en is het veel meer werk om de plankjes te verstellen of de baby set te installeren. En je beschadigt dan alsnog de verf. Zou zo zonde zijn van je werk anders

2 likes

16 likes

Ah bedankt voor de tip! Ga ik zeker op letten :blush:

Die insta van zeeman moet ik maar weer ontvolgen. Ik zag weer teveel leuke dingen.

Morgen even heen, wil die roze rib tuinjurk met zacht shirt van hierboven.

Ah shit! Misschien door die mazzeldagen? Ik heb het jasje uiteindelijk toch ook maar besteld :grimacing:. Ik moest toch de babyset van de tripptrapp bestellen, dus toen was de drempel wel heel laag. Ik hoop dat de jasjes snel binnenkomen!

1 like

Mijn vriend werkt voor een bedrijf waarvan prenatal een klant is qua software. En ze hebben al maanden hun voorraad niet helemaal op orde, daarom duurt alles langer. Maar ze hebben wel voorraad dus komt vast goed!

1 like

Eindelijk gevonden, bij de kruidvat

7 likes

Ik dacht leuk die regenboog voor Sinterklaas maar ze hadden geen van dit alles bij de Kruidvat hier, en de zeeman had ook die zachte truitjes niet :sob:. Misschien maar beter ook :sweat_smile:

Oe, goede tip!

1 like

Ik heb het online besteld en kan het zaterdag ophalen! :slightly_smiling_face:

1 like

Wil je de regenboog dan reviewen? :rainbow:

Online !

1 like

Regenboog hebben ze ook voor een tientje bij Lobbes nu zag ik!

1 like

Thanks! Ik ga gewoon maar bestellen inderdaad

Wat hebben ze leuke dingen nu weer bij kruidvat, bedankt voor het delen @June88

Ik wil alles haha. Maar vooral dat keukentje en die schoonmaakset (ze vindt mee poetsen heel leuk momentel) En nu helemaal door de hormonen en die 2e halve prijs. Maar uhm we vieren sinterklaas niet echt, gewoon met ons 3en en wilden het klein houden en hebben al een groot cadeau (tikte van het voorjaar een megatof 2e hands houten poppenhuis op de kop inc veel vulling voor een prikkie). Maar dat poppenhuis kan ook prima volgend jaar ofzo :joy: oh wat ben ik erg momenteel.

Edit: Vanaf welke leeftijd zijn dit soort magneetpuzzels leuk trouwens?

2 likes

I heeft deze en zij is 2,5. Ze speelt er wel leuk mee!

1 like

Slaapzakken (gevoerd en niet gevoerd omdat we nog in een tussenseizoen zitten) van HEMA.
Schoentjes van H&M, ze moeten nog geleverd worden.

10 likes

Die schoentjes! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Edit: wij krijgen deze maand voor het eerst allebei minder salaris (ouderschapsverlof) en voor het eerst de rekening van het KDV dus ik moet even afwachten of shoppen er voorlopig in zit of dat ik hier gewoon jaloers moet gaan zitten zijn.

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik zoek gewoon een fijne maxicosi die op m’n Easywalker past. We hebben nu geen isofix maar vanaf januari wel. Heeft er iemand tips? Ik wil er het liefst één met korting kopen deze week bij de Prénatal :innocent:

Wij hebben een maxicosi cabriofix en met die maxicosiadapters past die erop. Volgens mij geldt dat voor alle maxicosi’s trouwens. Er moeten wel altijd adapters tussen; https://www.prenatal.nl/onderweg/autostoelen/autostoel-adapters/easywalker-harvey-adapters-voor-autostoel-114600.html hier zie je welke autostoelen op die adapters passen.

De cabriofix kan trouwens zowel in de auto met gordel als op een easybase of easyfix base (is zon isofix base).