Hihi dat blousje heb ik ook!!! Maar L past er al niet meer in
Ohh hahaha. Hoe valt ie? Ik heb een 74 gekocht.
Vind ‘m voor Zeeman begrippen vest klein vallen eigenlijk…
Ik vind H&M ook best ruim vallen meestal.
Omg even naar de prenatal geweest ivm die mazzeldagen hoor.
Voor de grote die niet meer in de kinderwagen past
Beetje meer gemak voor de gebroken nachten met de baby (hopelijk). L kruipt 's nachts ook nog vaak bij ons in bed dus dit is lekker makkelijk en veilig.
Aangezien we onze andere maxi cosi bij schoonfamilie in Azië hebben achtergelaten omdat we al bepakt en bezakt waren.
Voor onder de douche
(maar gelukkig wel veel korting)
Van de Hema natuurlijk.
M’n moeder wil er een sjaal bij breien, maar ik weet niet zo goed welke kleur die moet worden. Roestbruin?
Die is van Marks & Spencer:
Ja, super leuk roestbruin!
Leuk! Ja, of okergeel?
@Flora omg die panterjas heb ik al zo vaak bekeken, geweldig. Ik heb een pasgeboren baby, dus kan er niks mee. Denk dat de kleinste maat te groot is in de winter.
Zeeman heeft er ook een variant op, vanaf maat 50 wel iets meer dik vest dan jas begreep ik, maar zeker voor die kleintjes als ze nog vooral in de wagen of draagzak zitten helemaal prima!
Geweldig! Ik ga deze week eens kijken of ze hem hebben
Donkergroen of oudroze is ook leuk!
Shittt, heb een zeeman ontdekt in de buurt
Dacht altijd dat die hier alleen een stuk verderop was. Maar nee hoor, gewoon op tien minuten loopafstand
Dat groene shirt is zoooo lekker zacht!
Dit hysterische ding. Ze begint al om zich heen te kijken en freddy kan niet aan de wipstoel vastgemaakt worden. Deze kun je overal aan bevestigen blijkbaar.
@Fredje ik ga donderdag naar de zeeman en hoop ook van die fijne shirts en leggings te halen zonder opdruk.
Samme, ik zag dat groene shirt voorbij komen op de stories van helmond de bus en dacht neeee ze heeft meer dan genoeg (en niet in klein maatje voor de baby). Maar nou lees ik dat hij zo lekker zacht is en denk ik rennen
Haha, zo bijzonder is ie niet hoor
Ze heeft vast andere, lekkere zachte truitjes
Van de week mijn lijstje eens geüpdate met wat we al hebben en nog nodig hebben, en vandaag wat dingen besteld en gehaald, lekker kunnen afstrepen dus
Paar weken geleden ook een tweedehands Tripp Trapp gescoord die ik vrijdag ga opschuren en verven en dan ook gelijk de kruidenrekjes van Ikea voor boven de commode, en vrijdag ook de kinderwagen, maxi cosi en base voor in de auto ophalen. Wat een babyspullen deze week
Haha same here! Ik ben uiteindelijk toch gezwicht voor het geruite prenatal jasje en ik moet me ernstig inhouden om morgen niet even bij de zeeman te kijken. Misschien koop ik hem in maat 74 alvast .
Inmiddels bijna anderhalve week verder en mijn Prenatal jassen zijn er nog steeds niet. Maken ze alles op bestelling ofzo? Zou bijna denken dat zij ook dropshippen… Brb, even image search doen