Dat lichtgroene jurkje met kraag van zara? En dat roze overgooiertje?
Het groene jurkje is van H&M:
En het roze jurkje van Next:
Die van Prenatal is dezelfde prijs maar met voetenzak en adapters. Ik wil deze verzorgingstas namelijk niet, maar bedankt voor de tip!
De Geo2 en nog een paar andere wagens hebben een speciale aanbieding namelijk.
Oh dat scheelt, waren inderdaad ook nog losse aanbiedingen behalve de 10%
Herfst-rompertjes van C&A.
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/babyrompertje-2106135/1
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/rompertje-biokatoen-set-van-5-2106138/1
De aanbieding staat nu nog met 50 euro teveel op de website. De prijs is 949 en daaronder staat ‘de aanbieding van 899 is geldig tot babla’. Zal ik alvast bestellen en dan hopen het geld terug te krijgen, of kan ik beter nog wachten?
Ik heb al gekeken of het nou een andere is dan in de folder of iets maar daar klik ik juist rechtsreeks vandaan, in de folder staat ook precies hetzelfde verder.
Er is maar 1 kleur met deze aanbieding, vandaar.
Ik zou morgen pas bestellen want dan gaat de aanbieding toch pas in (of vannacht of zo haha)? Dus dan zal je geen geld terug krijgen denk ik.
Tripp Trapp neutral met grijze babyset en hoesjes voor de newborn set en tuigje en blad en en…
Is een cadeautje dus voel mij nu al super verwend
Nee hij was al ingegaan vanaf 18.00 online! Maar het is inmiddels gelukt voor de juiste prijs, denk dat het een foutje was.
Voor op de Ikea Hemnes die we heel origineel als commode willen
Via Etsy, nu maar hopen dat er geen douanekosten bijkomen
Ik las ‘voor de jongens’, en vond het meteen SUPER genderneutraal van je werd helemaal enthousiast hahaha. Maar toen las ik ‘voor de jongste’.
Ik las het ook
Ah die spijkerjurk! Waar is die van?
Die regencollectie is echt zo leuk inderdaad!!
Hahaha een monster.
Ik weet niet, het wisselt heel erg heb ik het idee? Eerder groot dan klein denk ik? Maar ik heb niet veel kleding van H&M dus er zijn vast betrouwbaardere bronnen hier.
Ik vind het groot vallen maar ze hebben hier alleen nog maar 44 en 50 aan.
Ik vind het vooral wijd vallen. Dus qua lengte wel op maat, maar wijd. Tot zover waar je niks aan hebt